11. helmikuuta 2014

Än yy tee nyt!

Me ollaan palattu sosiaaliseen mediaan! Oikeestaan facebookkia olen päivittänyt tämän tauon aikana aika reippaasti, koska jonnekkin on pitänyt saada purkaa ilon ja raivon hetket. 
Aah kuinka ihanaa on ollut ilman blogin tuomaa stressiä, ja silti juuri sitä tässä olenkin ikävöinyt. Olen vähintään kerran päivässä miettinyt blogi juttuja ja fundeerannut että mihin suuntaan tämä nyt on lähteäkseen. Lukijakuntaa olisi tietenkin edelleen kiva kasvattaa, mutta tietenkin itseäni varten mä tätä teen, eikä tarkoituksena ole muita hirveästi miellyttää. Eli siis omaa egoa täällä hivellään ;) 

Mä olen nyt taas sulkenut anonymeiltä mahdollisuuden kommentointiin, koska en kaipaa sitä dramaa. 


Hui kuinka paljon onkaan päässyt reilun kahden kuukauden aikana tapahtumaan, en varmasti edes muista kaikkea juttuja mutta kivaa on ollut.

Mä olen ainakin:

-Oppinut polttamaan kynttilöitä
-Lihonnut pari kiloa
-Ottanut itseäni niskasta kiinni (ainakin jo 3 kertaa)
-Ollut helsingissä pari viikkoa
-Kotoutunut uuteen asuntoon
-Ostanut uusia huonekaluja
-Unohtanut värjätä kulmakarvani
-Opettanut Main kävelemään (näin sitä egoa buustataan)
-Raivonnut Miolle vähemmän, vaikka syitä olisi ollut enemmän (nimittäin oikea uhma on nyt rantautunut meille...)

Olen mä muutakin tehnyt, mutta kaikkea ei voi muistaa. Ai niin...

-Tehnyt enemmän kotitreenejä viime aikoina
-Ottanut enemmän aikaa itselleni
-ja vallannut oman makuhuoneeni takaisin itselleni, ja totuttanut kaksi hattivattia yhteiseloon omaan huoneeseen. Aah kuinka mä olenkaan kaivannut yksin nukkumista! (Totuuden nimissä on nyt pakko mainittava että yhtäkään yötä en ole yksin kyllä nukkunut, kun jompikumpi on anyhow luikerrellut mun sänkyyn. Puuht. Ehkä vielä jokukaunispäivä.

Sitä odotellessa on hyvä päivitellä blogia.

Tämä toimii mulla siten, että vältän syömistä kirjoittamisen avulla. Mulla jotenkin karkasi taas käsistä iltapäivä/ilta-napostelu, ja jotain korviketta on löydettävä. Juon siis teetä, syön kuivattuja omenanrenkaita ja kirjoitan turhautuneena tänne :)

Huomenna tulossa postausta Maista ja sen ihanasta iloisesta olemuksesta, sekä Miosta, joka on tosi ärsyttävä (true story... yritin jo vaihtaakkin sen fazerin siniseen facebookissa)

Hyvä yötä <3 MusMus

3 kommenttia:

  1. Kiva kun olet taas kirjottelemassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ihanaa olla takaisin :)

      Poista
  2. det bästa att få läsa din blogg igen!!!

    VastaaPoista