17. marraskuuta 2013

Voihan viikonloppu

Perjantaina oli hulinapäivä kun kävin allekirjoittamassa vuokrasopparin ja siitä alkoikin uuden kämpän suunnittelu. Uudessa asunnossa on yksi huone enemmän ja yli 20m2 enemmän tilaa kuin nykyisessä. Halleluja! Ja säilytystilaa! Ja Eteinen! Kylppäri ja vessa erikseen! Mä olen tällä hetkellä niin tässä sisustuksen huumassa ja suunnitelmat tulee uniinkin! Mun tietokonepöytä täyttyy listoista ja iskän kellari on täynnä mun tuunaamia juttuja ;)



Koko viikonloppu on siis mennyt näissä tunnelmissa. Mä en ikinä ole ollut mikään sisustaja, ja kaikki mun kodit ovat koostuneet erilaisista kalusteista ja tyyleistä hipsomhapsom. Nyt kuitenkin ajattelin edes yrittää hankkia yhdenmukaista kalustusta, tai siis yhteensopivia juttuja. 
Inspiraatiota haetaan muiden blogeista(!) ja ideoita itse tehtävistä jutuista otetaan vastaan. Haluan meille kodikkaan pesän seuraavaksi viideksi vuodeksi <3



Mä en malta odottaa sitä, että saan ihan ikioman makuuhuoneen! Siis mitä luksusta! Toki lapset ovat sinne tervetulleita, mutta siitä tulee mun oma rauhottumis paikka, missä tulee olemaan vain aikuisten juttuja, eikä junaratoja ja duploja! Halleluja!

Viikonlopun aikana me ollaan tuunattu: Peili, yöpöydät, tarjotin, ilmoitustaulu, eteisen penkki sekä valokuvakehykset. Musta on niin ihanaa uudistaa vanhaa oman taitojensa (ja iskän) mukaan.

Kävin juuri ostamassa lasten huoneeseen valtavan maton, ja huomenna saan toivottavasti uuden keittiön pöydän.

Joku päivä tällä viikolla pitäisi käydä taas heittämässä kirppis rundia ja tehdä mahdollisia löytöjä uuteen asuntoon. Ensi sijaisesti haussa olisi valoja uuteen asuntoon, sillä vanhat valot jäävät tähän kämppään, joten uutta/vanhaa pitäisi ostaa tilalle, sillä ilman valoja me ei voida yöpyä ensimmäistäkään yötä.

Erityisesti mietin että minkälaisen valon haluan omaan makuuhuoneeseen... Minkälaista valaistusta te suosittelette? Entä olohuoneeseen? Keittiöön? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti