25. marraskuuta 2013

Mio maamman saappaissa


Mulla on viikonloppuisin tapana laittaa muksuille telkku päälle olohuoneeseen ja makoilla itse sängyssä vielä hetki. Kuulin sängyn pohjalta nyt sunnuntaina kuinka Mio jälleen täytti mun saappaani paasaamalla Maille talon säännöistä.

'Nää Mai inte taa!' (Ei saa ottaa)
'Mai bot me anden' (käsi pois)
'Mamma bii aji' (äiti suuttuu)

Mä hihittelin sängyssä <3 

Me eletään muuton ärsyttävintä vaihetta, eli odottamista. Himmailen tuon pakkaamisen kanssa, koska olen sen verran tehokas että jos mä tänään päätän pakata tavarat, niin mehän ollaan sit ihan laatikoiden armoilla loppuviikko! 
Viikonloppu meni taas vanhempien luona huonekalujen tuunaamisessa. Maalasin Main syöttötuolin ja ne ostamani yöpöydät vielä kertaalleen. Sain ostettua eteiseen peilin ja ompelin esiliinan mun keittiön verhoista. Lapsille olisi tarkoitus tehdä myös omat esiliinat kunhan saan lisää aikaa jostain niiden tekemiseen. 




2 kommenttia:

  1. Odottaminen on pahinta, todella! Tosin itse olen pakkaillut jo parin viikon ajan, vaikka me muutetaankin vasta 14.12.. Mutta 5 hengen taloudessa on pakattavaakin. Ajattelin tehdä samalla kunnon joulusiivouksen, eli pesen kaiken mahdollisen ennen pakkaamista, siksi aloitinkin jo hyvissä ajoin. Tyynyt, peitot, verhot ja ehkä pienet matotkin ajattelin pestä puhtaaksi uutta kotia varten. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että jaksat tolla tavalla laittaa ennen muuttoa, ehdottomasti parempi kuin mun systeemi. Nyt taitaakin olla jo liian myöhäistä alkaa peittojen pesuun. Hmm, vain onko? Pistän vakavaan harkintaan tämän. olisi ihana pestä ja vaihtaa puhtaat lakanat valmiiksi, ettei muuton keskellä tarvitse sitä enää tehdä.

      Poista