1. marraskuuta 2013

Lasten laatikot

Mulla itselläni on vuosien varrella kehittynyt oma laatikko, jonka kyljessä lukee muistoja. Sieltä löytyy kirjevaihto-vihko parhaan ystävän kanssa ala asteelta, rakkauskirje jota en koskaan lähettänyt, ensimmäinen lentolippuni, afrikka koruni sekä ensimmäinen lompakkoni. Mä en todellakaan ole mikään hamstaaja, mutta mitä tulee tärkeisiin muistoihin niin säästän parhaani mukaan. 


Halusin lapsille samanlaiset laatikot, johon minä vanhempana tallennan heidän tärkeimpiä juttuja ja ostin molemmille omat isot laatikot. Mio ja Mai printattuna dymolla. 
Main laatikossa on vain yhdet lempparihousut ja yksi mini pipo ensimmäisiltä elinpäiviltä. 
Mion laatikossa on myös pari vaatetta ja ensimmäinen junalippu. 

Musta on niin ihanaa kun asiat on järjestyksessä ja juuri tälläiset tulevaisuuden asiat mietittynä, ettei sitten 30 vuoden päästä kun Mai saa ensimmäisen lapsensa ja hän haluaa muistella omaa lapsuuttaan niin tavarat ovat hujanhajan siellä täällä ja osa roskissa. Onneksi munkin äiti on ollut fiksu ja säästänyt meidän tärkeimmät jutut. Nää on mun mielestäni niitä tärkeitä juttuja <3

1 kommentti:

  1. Nää on tärkeitä juttuja! Mäkin oon säästänyt Topille oman laatikon :)

    VastaaPoista