15. marraskuuta 2013

Arvonnan voittaja!

Hei, tällä kertaa voittaja olikin anonyymi! Laitan sulle sähköpostia vielä tänään :)



Täällä tosiaan kiirettä pitää. Saatiin isompi asunto ja muutto tulee nyt taas mulle luontaisella aikataululla - eli aivan helvetin kiirellisesti :) Tänään tosiaan varmistui asunto, ja tasan kahden viikon päästä pitäis vanha kämppä olla tyhjä ja siivottu! Nyt tulee siis olemaan hiljaista blogissa varmasti enemmän kuin normaalisti, sillä mulla on paljon mietittävää. 

Sain tässä muuton keskellä pienen sisustus inspiraation ja ostin kahdet vanhat 60-luvun yöpöydät joita duunailen iskän kellarissa. Niistä tulee valkoiset ja ajattelin vaihtaa vanhan vetimen mahdollisesti 'timantiksi'. 
Löysin myös säilytyspenkin, jonka päätin maalata valkoiseksi. Niin pitkälle olen päässyt että olen kaikki hionut ja paklannut, ja tuon penkin olen maalannut jo alusmaalilla. Tykkään tosi kovaa tehdä käsillä tällästä pientä entisöintiä. Musta on hienoa ostaa käytettyä tavaraa ja uudistaa siitä oman näköinen. Ehkä kynnys tämän harrastuksen jatkamiselle pienenee kun ottaa heti kättelyssä vähän vaativampaa projektia. 

Tulossa on myös Ikea reissu sekä kirpparimyyntiä, josko vain saisin aikaseksi nämä kaikki.

Oih kun mä olen niin innoissani <3 tykkään muuttamisesta, se on uuden alku. 


1 kommentti:

  1. Oj va Mai ska tycka om att o-packa med dej. Mio får väl egna lådor som han kan packa sina leksaker i.

    VastaaPoista