12. marraskuuta 2013

Ai miten meillä menee?


No ihan sika hyvin! Mai on ollut aivan unelma lapsi tuota imetyksen lopettamista ajatellen. Tosiaan eka yö meni ikuisissa merkeissä, uuden opettelu kun vaati hieman totuttelua. Toka yö meni vikisemättä ja tarjosin vain vettä. Nyt on kohta viikko mennyt, eikä yhtäkään itkua ole yöllä ollut! Siis en pysty käsittämään että miten helppoa tämä oli. Oon tosi tyytyväinen että en korvannut rintaa pullolla, vaan laitoin kaikki hanat kerralla kiinni. Suosittelen!

Mun paras vinkki on se että kun päätät lopettaa imetyksen, niin asenne kohdilleen ja pysy päätöksessäsi. Lapsi vaistoaa heikon vanhemman, näähän on kuin jotain villi eläimiä <3 Mä tein unikoulun/yötarjoilujen lopetuksen yksin kahden lapsen kanssa, ja hyvin meni perhepedissäkin, vaikka helpompi olisi ehkä ollut jos Mai nukkuisi omassa sängyssä. Mä en tosiaan ihan vielä halua luopua mun vauvastani, joten lusikassa nukutaan vielä ainakin jonkin aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti