31. lokakuuta 2013

**Rummut värisee** - Arvonnan voittajat!

Olivat sattumoisin molemmat bloggaajia :)
  Onneksi olkoon Anette ja Saana

Laitatteko mulle sähköpostia osoitteeseen katja.hansen@hotmail.fi. Laittakaa sähköpostiosoitteenne niin saan laitettua viestiä eteenpäin tangle teezerille! 

Kiitos kaikille osallistujille. Ensi viikolla pärähtää käyntiin super hyyber hyper makee arvonta! Itse tuote juuri käytössä ja mä olen jo nyt tyytyväisempi kuin mitä olisin osannut oikeasti odottaa. 
En malta odottaa <3 

Miolta ja Mailta terkkuija kaikille 


 ps. Eräät lukijat voisi vähän mennä itseensä ja miettiä et minkälaista kommenttia toiselle IHMISELLE kirjoittaa. Joo kyllä mäkin olen ihan tavallinen ihminen jolla on ne tunteet myös. Jos ei miellytä mun kirjoitukset, niin voi ihan reippaasti vaan mennä johkin muualle aukomaan päätä.
 Jos ne ei nyt rupea loppumaan, niin laitetaan sitten taas luukut kiinni anonymeille, se olisi tosin harmi koska meitä on niin moneen junaan, ja suurin osa teistä on mukavia.
Muutenkin tollanen netti kiusaaminen... ollaanksme jotain saatanan 14 vuotiaita?




5 kommenttia:

  1. eiiiii anonyymejä pois!! Onks joku oikeasti niin lapsellinen,että kiusaa toista toisen blogissa? ohhoh. kateellisten panettelua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiiiin sanos muuta! Mutta mä en jaksa miettiä niitä kommentteja ja niiden kirjoittajia. Tuntuvat olevan ihan tästä lähipiiristä, sen verran henk.koht tekstiä on. Harmittaa tosi kovaa, mutta en halua kuluttaa kallisarvoista (haha) energiaani negatiivisiin asioihin, jotka ihan oikeasti satuttavat. Ehkä nämä tietyt yksilöt ei oikein pysty käsittämään kuinka suuresti ne ovat mua loukanneet. Tai sitten se oli juuri se mitä he yrittivätkin? En tiedä, mutta tuskin se heistä parempia ihmisiä tekee...saatika auta heitä nukkumaan yöuniansa paremmin. Mä en mielestäni ole kenellekkään tehnyt mitään pahaa, joten miksi mun pitäisi kärsiä?

      Poista
  2. Hyvä katja <3 Ei sun tarvii kärsiä anna niiden kärsiä! sehän se vasta antaa niille nautintoa jos pääsee sun ihon alle. lycka till vaan niille!

    VastaaPoista
  3. Voi vitsi, nyt on arvottu ihan väärät nimet ;) Haha, mut kiva että tulossa uus arvonta! :)

    VastaaPoista