4. lokakuuta 2013

Roosa Nauha-Kampanja!

Mun isosisko Tanja työskentelee Pohjanmaan syöpäyhdistyksellä, ja hänen kauttaan toteutan nyt pientä hyväntekeväisyyttä ja autan heitä myymällä näitä Roosa Nauhoja. Hintaa näillä on 3€, josta vähintään 2,10€ menee rintasyöpätutkimuksiin sekä rintasyöpäpotilaiden tukemiseen. 

Nämä nauhat joita minun kauttani saa ostaa, ovat suoraan Pohjanmaan Syöpäyhdistykseltä, jonka tuotosta menee osa suoraan Pohjanmaan Syöpäyhdistykselle, jossa siis tuetaan paikallisesti rintasyöpää sairastavia. 
Kannattaa siis ostaa mun kauttani :)


Laitan näitä lompakkoon, joten mua saa tulla vetämään hihasta jos näätte mua humputtelemassa tuolla kaupungilla! Muhun saa myös ottaa yhteyttä, ja tulla hakemaan täältä meiltä, jos haluaa. Asutaan ihan Vaasan keskustassa.
Kaupoissakin näitä siis myydään, mutta tuki menee 'laajemmalle' alueelle. Eihän siinä tietenkään mitään, hyvä juttu sekin on, mutta itse tuen mielelläni näitä täällä naapureissa olevia sairaita. 


Mun mielestä jokaisen pitäisi omistaa vähintään yksi nauha, sen verran tärkeästä asiasta on kyse. Joka kahdeksas nainen suomessa sairastuu rintasyöpään, joten jokainen meistä tuntee varmasti ainakin yhden, jota tämä koskettaa henkilökohtaisesti. Muistakaa että näitä myydään vain lokakuun ajan, joten nyt tuumasta toimeen! 



















Mai on mukana kans tukemassa. Tosin hieman vastahakoisesti ilmeestä päätellen! 

Jos joku ei nyt pysty noutamaan itsellensä nauhaa, niin lahjoituksen voi myös tehdä suoraa tilille: 
FI20 2344 1800 0032 29 VIITE 5445

Miokin kantaa Roosa Nauhaa repussansa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti