10. lokakuuta 2013

-Date Night-


Meillä oli Mion kanssa eilen ihan oikeat treffit. Siis toistemme kanssa :) 
Käytiin Raxissa syömässä ja sitten tietenkin leffaan. Kyseessä oli Mion eka leffakokemus, ja uskaltauduin viemään kaksivuotiaan elokuviin, sillä Mio on käynyt teatterissa, ja sekin meni hienosti. 
Nyt me oltiin katsomassa Lentsikat. Oli ihan hyvä leffa, mutta Mion kiinnostus lopahti noin 15min ennen loppua, joten mä en saanut valitettavasti nähdä lopputulosta. 

Oli muuten vierähtänyt varmaan 7 vuotta siitä kun viimeksi olin elokuvissa täällä Vaasassa. Tuo Glorian aula oli hieman muuttunut, ja siellä oli aivan super suuret valikoimat kaikkia herkkuja. Kiinnitin järkytykseni huomiota siihen mässäilyn määrään. Silloin kun mä viimeeksi tuossa elokuvateatterissa käynyt, niin siellä oli sellanen vanha popcornikone, ja oisko ollut 4 eri karkkipussia mistä valita, ja joitakin hassuja suklaa patukoita. Mitään mä en sieltä silloin ostanut, eikä muistaakseni hirveän moni muukaan. Silloin ei ainakaan meidän perheellä ollut tapana syödä mitään elokuvissa. 
Nyt kassoille oli pitkät jonot ja siellä oli suuret irtokarkkivalikoimat. 
Miohan kinusi tietenkin niinkuin lasten kuuluukin tuossa iässä, mutta me ei ostettu tällä kertaa mitään. Mulla oli Miolle oma mehu mukana ja se riitti hyvin. 

Onko muille tärkeet nuo leffaherkut? Mä itse kyllä tykkään syödä karkkia missätahansa, sehän sopii kaikkiin tilaisuuksiin, MUTTA se ei tosiaan ole ikinä ollut meillä mikään perinne, joten sitä en itse osaa kaivata erityisesti elokuvissa.


Käytiin myös Raxissa, joka oli miljoona kertaa parempi kuin mitä viimeeksi oli! Siis buffet oli yllättävän hyvä, pitsassa oli jopa täytteitä ja seisova pöytä näytti siistiltä! Yllätti todella positiivisesti. Mion ruokailu tuli kustantamaan 2,5€ joten ei paha. Mio söi lähinnä ananasta, oliiveja, kanaa, raejuustoa, lihapullia sekä jäätelöä.


Meillä oli kaikenkaikkiaan tosi kiva ilta. Mai oli mun siskon kanssa lenkillä. Luulen että tästä tulee meidän yhteinen juttu Mion kanssa, kuhan se vähän tuosta vähän vielä kasvaisi. Kivaa viettää ihan kahdestaan aikaa välillä.

Huomenna tulee postausta siitä miten reipas Mio 2,4 vee on kun me ollaan jätetty vaippa pois! Mä en itsekkään voi sitä oikein uskoa, sillä tämä tapahtui vähänniinkuin vahingossa :) 
Huomiseen <3

2 kommenttia:

  1. Mistä olet ostanut tuon sinun takin? Kuulostaa kivalle illalle,itsekkin olen tehnyt samoin joskus poikani kanssa,mutta edellisestä kerrasta on jo aikaa.. Voisin mennä vaikka lentsikat katsomaan!

    VastaaPoista
  2. Hei! Takki on veromodasta ostettu tänä syksynä. I looove it!

    Kannattaa käydä kattomassa se leffa, sain itse ainakin nauraa pariin otteeseen :)

    VastaaPoista