5. lokakuuta 2013

Blogihaaste

Jenni antoi minulle blogihaasteen jo jokin aika sitten, ja nyt vihdoin kerkeän tämän tekemään :) 

 

Tässä Jennin kysymukset minulle. 

1. Millainen oli ensirakkautesi? Voiko ensirakkaden unohtaa?

Varmaan erät Toni ekalta luokalta :) Se oli tosirakkautta, jota kesti kolme vuotta. Rakkaus tosin oli täysin yksipuolista. Ja kyllä, voi unohtaa hahahha

2. Millainen olisi/on unelmiesi kumppani?

Ehdottomasti R. Vähän muokattuna. Mutta olen oppinut ettei toista voi muuttaa, vaan vain omaa käyttäytymistä ja sitten vaan toivoa että toinen muuttuisi myös. Vitsi kun mä olenkin fiksu nainen kun oon tän oivaltanut <3

3. Mitä piirrettä arvostat ihmisissä eniten?

Kiltteyttä. Musta on hyyyvin tärkeää olla kiltti ja hyvä ihminen. Pyrin siihen itse päivittäin. Joskus, idioottien kanssa, tämä on haasteellista. 

4. Mitkä asiat tuovat mieleesi lapsuuden?

Eri säät. Esim sellainen viileä kirpeä syysaamu kun on sumua, ajattelen aina ekaa koulupäivää. Aurinkoiset päivät palauttavat myös muistoja mieleen. Aina ollut tällänen ihme juttu säähän. 

5. Mikä on rakkain lapsuusajan muistosi?

Nyt pistit pahan. Varmaan jokin siskoihin liittyvä. Meillä oli useinmiten hauskaa yhdessä.

6. Mistä tulet hyvälle tuulelle?

Siitä kun Mio on niin ihana <3

7. Tärkein esine kotonasi?

Puhelin. Tietokone. 

9. Jos sinun pitäisi vaihtaa nimeäsi, minkä nimen ottaisit itsellesi?

Ööö... Ronja. 

10. Kauan olet blogannut?

 Reilu parivuotta!!! Siis ihan uskomatonta. Mä täysin unohdin tuon blogin synttärin! Lupaan ensi vuonna muistaa ja järjestää jotkut blogi-bileet :)

 

Ja heitän haasteen toiselle Jennille  sekä nean elämää blogiin

 

1. Mikä sinut yllätti äiteydessä?

2. Tämänhetken lempparikappale?

3. Missä ammatissa voisit kuvitella lapsesi olevan?

4. Jos saisit tehdä mitä tahansa työtä, mitä se olisi?

5. Millä sanalla kuvaisit itseäsi/persoonaasi?

6. Jos saisit vielä yhden lapsen, mikä tulisi nimeksi?

7. Bravuurisi keittiössä?

8. Mikä sinut tekee onnelliseksi?

9. Paras kirja?

10. Missäpäin maailmaa haluisit asua? (Jenni, keksi joku muu ku Kenia :) ) 

Mä meen tästä nyt kasvamaan aikuseks ku tuli niin teini meininki tän blogihaasteen parissa. Se on Moro!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti