26. lokakuuta 2013

helmi ilta


Aww voi että kun on kiva päivä takana! Halloween get together/new generation -juhlat oli onnistunut pikku tapahtuma. Niin kiva tavata vanhoja ystäviä ja vaihtaa kuulumisia. Kreeminä kakun päällä oli tosiaan se, että Saara oli mukana ja meillä on aina ja poikkeuksetta hauskaa! 

Onko täällä muita, jotka ei ikinä onnistu ottamaan aktiivisesta leikki ikäisestä hyvää kuvaa? Mio harvoin onnistuu kuvissa, koska kiire on kova jolloin kuvatkin epäonnistuu! Harmi, sillä Miolla oli afrikka asu päällä kans ;) 


Mai sen sijaan onnistuu mainiosti kuvissa nyt :) saatiin punainen afro lainaan sille ja leopardi asu omasta vaate kaapista. Se oli ryhmän nuorin tyyppi, mun vauvani <3 


Mä onnistuin hyvin omassa asussani :) tämä on ghanalainen juhla puku jonka reggien sisko on teettänyt mulle valokuvan perusteella! Kun mä sain tän häälahjaksi niin se ei mahtunut päälle koska olin niin huge, mutta nyt hame osa oli reilusti liian iso ja mä kylven onnessa siitä, miten olen onnistunut muuttumaan niin ulkoisesti, mutta myös sisäisesti. 


Jotta illasta tehtäisiin vielä täydellisempi lähdettiin me Saaran kanssa uuteen wazaka ravintolaan syömään. Olen kuullut ristiriitaisia kommentteja paikasta, mutta multa tuo putiikki saa vain kiitosta. Hyvä palvelu! Hyvä ruoka! Ja hyvä hinta/laatu suhde! Yes yes yes. 

Nyt nite nite nite. 

2 kommenttia: