28. lokakuuta 2013

Äänekäs koti ilta


Miolla oli viime yö aika paha yskä ja se on jatkunut koko päivän. Yskänlääkettä ollaan otettu, mutta se ei kyllä ole ikinä vielä auttanut meitä. Yskä on tosi ärsyttävä! Muita flunssan oireita ei sitten olekkaan. 
Päätettiin pysytellä koti oloissa ja tehtiin ruokaa mun siskolle ja Lennonille (serkku). Siis voi juma, kuinka paljon meteliä näistä lapsista lähtee! Taitolaji. Eikö lapset ite ikinä väsy siihen volymin tasoon? Parin tunnin leikkimisen/huutokuoron jälkeen siivottiin lelut veks ja rauhotuttiin telkkarin ääreen, ompahan ainakin hetken aikaa rauhassa ennen yöunia.

Mai aloitti tänään ristiretkeilyn asunnossamme ja tutkinut urakalla paikkoja. Se kulki mun perässä olkkarista keittiöön kuin ankanpoikanen <3


Mulla on niin monta uutta lukijaa mikä on tosi ihanaa! Tavoitteenahan on kasvattaa yleisöä ja tehdä bloggauksesta itselleni ja muillekkin isompi juttu! Tervetuloa siis kaikki mukavat ihmiset. Epämukavat voivat jatkaa matkaa, teitä en tänne halua. 

4 kommenttia:

  1. Mä kyllä tykkään sun blogista, harvemmin tulee kommentoitua. Ja olen sua vissiin nähnyt tuossa kaupungintalon puistossa? olen vähän huono tervehtimään vieraita ihmisiä, vaikka näin blogin ohella tunnenkin naaman :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kans aika harvasanainen muiden blogeissa, kommentoin kun on jotain sanottavaa :)

      Joo me käydään suht usein puistossa, ja nyt kun säät kylmenee niin olen reilumutsi ja jätän Mion sinne ja läksin ite kahville johki lämpöseen HAH! :)

      Minkä niminen lapsi sulla on? Mä en tunnistanu sun blogista kun sulla oli niin paljon kuvia vain villasukista ;)

      Poista
    2. Mä kans jätän lapset siihe puistoon aina ja käyn ite salilla :D hyvin harvoin siinä itse olen lasten kanssa. Kesällä taisin muutaman kerran teitä siinä nähdä :)

      Poista