11. lokakuuta 2013

Aamupäivämme Main kanssa


Mä olin niin innoissani tästä päivästä, sillä vanha ystäväni kutsui mut treffeille ja mulla oli odotukset korkealla. Meillä oli hauskempaa kuin mitä olisin osannut odottaa, ja jotenkin vuosien jälkeen meillä edelleenkin klikkasi niinkuin aikoinaan <3 vaikka me ollaan molemmat äitejä, niin ei olla menetetty hauskuuttamme. Thank God Spunken ;) 


 Aloitettiin aamukahvilla ja perjantai kakulla sweet vaasassa. Nam! Sen jälkeen käytiin hieman lenkillä ja lounastamassa Pinchon salaattibuffetissa. Oli hyvää ja kiva valikoima. Aika kallis salaattibuffet (9,70), mutta tässäkin maksetaankin sijainnista.


Onnistuneen treffien jälkeen käytiin noukkaamassa velipoika kotiin. Mio on aina iloinen mutta väsynyt kun haen sen kerhosta. Matkaa hankaloittaa se, että meillä on pieni ylämäki koko kotimatka, joten tuo pari korttelia vie melko pitkän ajan kun ei pienet jalat jaksa kunnolla enää. Kotona odottaa sänky sekä maitopullo <3 

Argh munhan piti kirjottaa siitä pottailusta... No ehkä mä vielä illalla jaksan sen kirjoittaa?

2 kommenttia:

  1. Juoko Mio vielä pullosta? :)

    VastaaPoista
  2. Haha itseasiassa joo :) se niin rakastaa sitä pulloa että mä en ole raaskinut sitä siltä ottaa pois. Jää pois sit kun on sen aika. Itse taisin juoda pullosta vielä 4vuotiaana ;)

    VastaaPoista