13. syyskuuta 2013

Tänä aamuna


 Tänä aamuna Mai heräsi räkäisenä kuumeisen yön jälkeen. Mai on kohta 6kk ja jo nyt ollut flunssassa 4 kertaa. Mion vastakohta, joka sai ekan flunssansa vasta vuoden ikäisenä suurinpiirtein. 
Onneksi nämä ei kuitenkaan ole olleet mitään vakavia tauteja, vaan ihan päivässä parissa menneet ohitse, ja toivon samaa nyt tältä kerralta. 

Mio jäi kerhoon ekaa kertaa iloisesti. Mio sanoi ' mamma kama' (Mamma krama - halaa), annoin halin,  ja niin mun iso poika lähti muiden joukkoon leikkimään autoilla. On se kumma kuinka hyvää tekee välillä olla eri osoitteissa lapsensa kanssa. Ihanaa saada vähän tätä aikuisten aikaa, ja hakea poika kerhosta kotiin, on jotain juteltavaakin kun ei olla koettu samoja asioita päivän aikana :) 

Kaupan kautta kotiin ja tein mun tämänhetkistä lemppariaamiaista: rahkaa ja ananasta. Mulla tuo rahka on välillä tökkinyt, mutta ananas taittaa jotenkin sen happaman maun ja pystyn syömään ison lautasen tätä herkutellen. Kylkiäisenä mulla tällä hetkellä minttusuklaakahvi <3 
 

Nyt ajattelin taas pistää hihat heilumaan ja järjestää Main vaatekaappia. Sitä saa melkeinpä jokatoinen viikko olla järjestelemässä. Jokin asia ei siis toimi. Pitäisi ehkä miettiä uusiksi nämä vaatekaappi järjestelyt...

2 kommenttia:

  1. Meillä pikkunen kans flunssassa... Pikaista paranemista teille ja kivaa viikonloppua

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Nyt Mionkin nenä valuu. Kohta on taas mun vuoro. Se on tämä kerhon aloitus joka aiheuttaa tätä flunssakautta. Ou damn... EI auta itkut ei...

      Poista