9. syyskuuta 2013

Sillisalaatti


Mä en ikinä kuvitellut sanovani näin, mutta musta Mai on ihan mun näkönen!
Ainut asia mikä hämää on tuo tummempi iho, mutta muuten me ollaan kuin kaksi marjaa :) haha


Ne jotka ovat intensiivisesti seuranneet blogia alusta asti (eli varmaan mun äiti?), tietää että mulle iso asia on ollut se kun Mio on ekaa kertaa kurottanut käsiä mua kohti halutessan syliin. Se kun lapsella on taitoa näyttää mitä hän haluaa <3 aivan parhautta! 
No nyt Maikin oppi sen taidon, ja sydämeni suli. Niin ihanaa, en osaa sanoa että miksi se on niin iso asia, mutta niin se vaan on. 

Daddy on ollut taas täällä meidän kanssa muutamia päiviä, joten siksi blogissa ollut hiljaista. Mä olen myös duunaillut kirppis juttuja, ja laittanut meidän mega-beiben vaatteita myyntiin. 

Ostin uuden puhelimenkin tässä, ja sen parissa on vierähtänyt tovi. Aah se tunne, kun saat repia uudesta puhelimesta suojakalvon! Tiedättekö mistä puhun? 

Tästä postauksesta puuttui taas kerran se punainen lanka, mutta koittakaa kestää! Ehkä näihin juttuihin tulee vielä joku tolkku :)

2 kommenttia:

  1. Maanantain pikkiin jos punainen lanka on hukassa XD herttaset pikkuset sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sepä se sit olikin syynä! Katotaan että onko mun jutuissa päätä tai häntää huomenna. Tosin pikkulasten kanssa arki ja pyhä on sama asia, joten maanantai ei normaalisti meitä hetkauta :)

      Poista