18. syyskuuta 2013

Plyplaa


Plyypaa, eli lentokone (Flygplan). Mä olen jo pidemmän aikaa halunnut viedä Mion lentokentälle katsomaan lentokoneita ja tänään oli sopiva sauma toteuttaa tämä. Mummu lähti kuskiksi ja odoteltiin innolla lentokoneen laskeutumista. Odotukset hipoivat pilviä, ja jouduimme pettymään (lue: minä petyin) kun lentokone tuli väärästä suunnasta, ja missasimme koko laskeutumisen. Miohan oli ihan onnessaan kun sai nähdä plyyplaa niin läheltä, ja juoksi innoissaan takas autolle - mission acomplished! Ei tarvitse hirveästi nähdä vaivaa tehdäkseen vaikutuksen pieneen ihmiseen.


Muistatteko aamun postauksessa miten hehkutin kuinka ihana lapsi Mio on ja kuinka mut on siunattu kultaisella, harkitsevaisella lapsella. Otan takaisin ainakin puolet näistä ylistyksistä. Me ollaan tapeltu ainakin 19 kertaa illan aikana erinäisistä syistä, ja mä olen täällä raivonnut kun Mio testailee että koska mun pään sisällä sanoo SNÄP!
Jatkossa ei vissiin ääneen saa kehua, kun heti kostautuu rumalla kättäytymisellä. Mio esimerkiksi puri mua ekaa kertaa ja jäähytin sitä varmasti kymmenen minuuttia, osittain jotta mun raivo laantuisi. Kyllä poikaa nolotti.
No nukkumaan mentiin ainakin suhteellisen rauhallisissa merkeissä ja ystävinä jälleen. Huomenna uusiks taas. Can't wait! 


Siivoilin Main vaatekaappia tänään ja löysin tän Mion vanhan pipon laatikon syövereistä. Vedin sen Main päähän ja tuli sellanen flash-back... Heeei, mä olen nähnyt tän joskus aikaisemminkin!? Ryntäsin koneelle ja löysin Miosta kuvan kun sillä on tuo sama pipo. Kaksi marjaa, rakkaat pullat <3 voisiko ne olla yhtään enemmän saman näkösiä?

ps. Mä join hyvin vahvaa kahvia kello 20.00, joten saatatte olla onnekkaita vielä tänä yönä kun innostun postailemaan kolmannen kerran vuorokauden sisään :) 
pps. Ihanaa kun teitä lukijoita on noin paljon! Tervetuloa mukaan!

1 kommentti:

  1. Ihana tyttö! <3 on poikakin, ei siinä :)

    VastaaPoista