21. syyskuuta 2013

Party Party!


Mio ollut tänään mielenkiintoisella tuulella. Jokaikistä ei sanaa protestoidaan suurin elein, mutta onneksi kiellot kuitenkin menee perille. Esimerkiksi jos Mio haluaa parvekkeelle, ja sanon ei, hän saattaa seistä oven vieressä itkemässä, mutta ei koskekkaan ovenkahvaan. Ainakin jotain olen tehnyt siis oikein.


Kypärä päässä heti aamusta, ja kaikki leikitkin suoritettiin turvavarusteineen. Ulos ei menty, mutta tuo oli sille hyvin tärkeä. 



Mulla oli rahka loppu, ja muutenkin viikonloppuisin otan rennommin ruuan kanssa. Tässä siis minun aamiaiseni! 


Mä olen tänään lähdössä Main kummin kanssa juhlimaan! Jeee! Oon niin innoissani ja samalla paskat housuissa, miten Mai pärjää ilman mua, kesken pahimman eroahdistuksen? No mä olen poissa max 4 tuntia, joten ehkä he pärjäävät äitini kanssa. 
Koska ulkona käyminen mun toimesta tapahtuu aniharvoin, käytiin Main kanssa shoppailemassa, sillä välin kun Mio oli mummun kanssa teatterissa. Ostin maxihameen sekä topin, kuvailen ne myöhemmin teille ;) kauhistelin myyjälle että hameenko se mulle möi- mähän joudun sheivaamaan! Serious Partying kun näin vakavista kaunistautumisia joutuu suoriutumaan
  Omg!


Kaikki oli mennyt hyvin teatterissa mun ja äidin mietteistä huolimatta. Mio oli istunut kuin kynttilä koko näytöksen ajan <3 mahtanut poikaa vähän jännittää? 


Nyt sain pullan nukahtamaan joten lähden säärien karvanpoistohommiin (too much information?) ja hiusten laittoon. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti