2. syyskuuta 2013

Maanantai

Meidän viikonloppu oli ihanan rauhallinen. Pesin 5 koneellista pyykkiä ja järkkäilin paikkoja täällä kotona kun Mio oli poissa. Saatiin tehtyä vähän isompi satsi porkkana sosetta Maille pakkaseen.
Mulla ei ollut muuta kuin pakaste pusseja, joten pakastin soseet näin. Kätevää!



Mai oppi istumaan ihan itse tässä pari päivää sitten. Se on niin ihana, kun istua kököttää veljen kanssa lattialla ja tykkää niin seurata menoa.


Miolla oli ollut hauska viikonloppu mökillä. 
Tänään oli taas kerhopäivä, ja tuo rupesi jo viime viikolla sujumaan. Tänään kuitenkin oli ehdottomasti kaikista paras päivä, koska Mio ei itkenyt kun jätin sen sinne. Vain pieni epävarma katse kun lähdin ja sinne se jäi muiden kanssa. Iltapäivällä kun äiti kävi hakemassa Mioa, kertoi hoitajat että kaikki oli mennyt tosi hyvin, ja että Mio on ollut niin iloinen poika! Eli oma itsensä <3
Mä olen super onnellinen että Mio viihtyy, se on mammalle niin tärkeetä! Ei tunnu kivalta jättää itkevää lasta hoitoon ei. Muut varmaan samaistuu tähän? 


2 kommenttia:

  1. Anonyymi3/9/13 10:41

    Mä olin pienenä perhepäivähoitajalla ja huusin kun syötävä aina! Koko päivän!! vihasin sitä paikkaa ja vieläkin, 20 vuotta myöhemmin, tulee ahdistava tunne kun siitä menee ohi.

    En tiedä mistä johtuu, paikka oli vanhempien mielestä hyvä, muut lapset viihty hyvin ja hoitotäti mukava. Mulla ei vaan ollu siellä yhtään kivaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikävä kuulla. Inhottavaa lapselle, jos ei hoitopaikassa viihdy, siellä kuitenkin vietetään suuri osa ajasta. Onneksi Mio nyt kuitenkin tottui tähän paikkaan, ja papattaa menemään kerhosta ihan kokoajan. Toivotaan ettei tule takapakkia!

      Poista