23. syyskuuta 2013

Kuulumisia


Nyt tulee taaa hömppää! 
Mä olen myynyt kaikki mun talvitakit (5kpl) ja kaikki syystakit (paitsi nahkarotsi) tän syksyn aikana. Kaikki vanhat olleet kokoa XL-XXL joten ne oli liian suuria tälle uudelle mini (haha) kropalle. Halusin lisää tilaa tuonne kaappiin ja uudistaa värikkäämpään suuntaan. Mun vaatekaapin sisältö on vaihtunut aivan täysin nyt kesän aikana, ja vanhoja olen säästänyt kourallisen, ihan vain jotta voin muistella 10 vuoden päästä että miksi en halua lihota takaisin 
niitä kiloja. 
Tänään lähdin kaupungille selvä missio kourassa: uusi syys takki ja lisäpisteitä talvitakista. Löysin molemmat! Ja huivin! Ja housut! 
Yllä olevassa kuvassa siis mun superihkauusi talvitakki. Tykästyin niin tähän malliin ja väriin! Se ei ole valkoinen vaan vähän tommonen harmaa shamppanja! Me like. 
Ostin myös syystakin. Sitä en saanut aikaseksi kuvata, mutta se on myös pidemmän mallinen. 


Sitten muihin asioihin. Omistaako muut sellasia lapsia, jotka syö aina kaiken teidän lautaselta? Mulla on yksi. Ja toinen kovaa vauhtia menossa samaan suuntaan. Mitään en saa syödä rauhassa, vaikka taktikoin että ruokin eka Mion ja sit vasta itselle. Toinen roikkuu lautasen reunassa ja hokee "Mio ommmeee" kunnes luovun haarukasta taistelun jälkeen. Kaikki oliivit, juustot, tomaatit ja viinirypäleet kadonneet salaatista. Ja ne pastanpalaset. Saan siis lippujen lopuksi syödä jäävuorta ja kinkun, jonka olin laittanut leivän päälle. Leipä meni myös Mion suuhun. Ja Maikin sai maistaa kiitos nopeasti kasvavien käsien. 


Maisteri on nyt viimeisen viikon ajan kovasti treenannut eteenpäin liikkumista. Toistaiseksi Mai vain peruuttaa kuvan osoittamalla tekniikalla. Se saattaa hyvinkin liikkua silmänräpäyksessä parikin metriä (tosin hieman dramatisoitu silmänräpäys)
Koska teillä aloitettu konttaus? 
Muistan että Mio pääsi kunnolla eteenpäin kontaten Kenian matkallamme, ja oli silloin 6-7 kk ikäinen. 

2 kommenttia:

  1. Meillä on myös yks lapsi joka ei aina tykkää syödä omia ruokiaan, vaan aina tarvii saada äidin ruuat! :D Ei oo väliä oonko just syöttäny Sylvesterin ja sit syön ite, vai syödäänkö samaa ruokaa samaan aikaan vai miten menee, aina äitin lautasella on paremmat ruuat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, äidin 'kirous' se ettei mitään saa syödä itse :)

      Poista