12. elokuuta 2013

Päivän asu


 Mä jätin Mion aamulla puistoon ja suuntasin katseeni aamiaisterassille kahville, ystäväni Anskun kanssa. Ajattelin vähän 'panostaa', eli harjata hiukset :) hahahahaha siis oon ihan dead serious.

Mä en ikinä meikkaa jos me mennään puistoon, mutta onneksi on kuitenkin tapana laittautua jos me mennään öppet dagikseen. Siellä ollaan muiden mammojen kanssa samassa tilassa melko lähekkäin, joten laittaudun ihan kunnioituksesta muita kohtaan ;) ja tottahan toki se omaakin mieltä piristää, kun välillä vähän sipaisee ripsiväriä ja poskipunaa naamalle. Muuten olen aika pitkälle al-naturel.

Ennen lapsia mä meikkasin töihin tietenkin aina ja olin muutenkin aika tarkka ulkonäöstä. Edelleenkin pyrin ehdottomasti olemaan freesshi (niin freesshi kun nyt voi olla pienen vauvan äitinä), mutta kaikki turha on kyllä kieltämättä jäänyt pois. En jaksa koruja käyttää, koska ne saattaa raapia Maita kun imetän. Korviksia saatan välillä laittaa.
Hajuvettä mä en nyt käytä laisinkaan kun imetän. Oikeestaan ainut sellanen asia mikä edelleen on mulle tärkee, niin on kynsien laittaminen. Lakkaan kynnet n. 3 kertaa viikossa ja se on mulle bloggauksen lisäksi terapiaa. 

Vaatteita on taas ruvennut kerääntymään kaappiin sopivasti tän laihdutusprojektin myötä. On aivan upea fiilis kun mahtuu 30 tuumasiin farkkuihin ja voin shoppailla ihan normikaupoista ja osastoilta. En mä ikinä missään elefanttikaupassa ole tehnyt vaateostoksia, mutta monta monta kertaa olen lähtenyt kaupasta tyhjin käsin kun ei ole koot riittäneet. Rajoituksia ei oikeestaan enää ole. I LOVE IT! 
Vaatekaapissa on muutenkin nyt ihanan värikästä ja raikkaita vaatteita. Ihanaa kun ei tarvii kamppailla samalla tavalla vaatevalointojen kanssa kuin ennen. 

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti