15. elokuuta 2013

Kerhopaikka - Check!


Viime viikolla mä havahduin - ai perse, meillä ei oo Miolle mitään kerhopaikkaa, vaikka se on käynyt mielessä jo aikasin keväällä. Jotenkin tuo asia vaan jäi ja kerhopaikan anomisaika umpeutui. No tosiaan viime tiistaina mä sitten täyttelin hakemuksen ja soitin heti tuolle kerho-vastaavalle, joka kertoi että kaikki paikat on jo täynnä niissä ryhmissä, mistä me oltiin kiinnostuneita. Ou damnit! No omavika. 
Eilen vielä soittelin eri kerhoihin ja kaikista myytiin eioota. Vielä jaksoin 'ahdistella' tätä kerhopaikka vastaavaa, ja selitin sähköpostitse meidän tilanteesta.

Tänään sitten tuli soitto Vaahteramäen avoimesta päiväkodista, että sieltä oli paikka vapautunut ja Mio saisi aloittaa kerhon jo HUOMENNA! OMG! Siis mikä ilon päivä. Mio tulee loistamaan tuolla, ja aivan täydellistä että se saa aktiviteettejä ja seurustella vähän vanhempien lasten kanssa. Mio on vasta 2, ja tuo ryhmä koostuu 3-5 vuotiaista muuten. Mä en epäile hetkeäkään, etteikö Mio löytäisi omaa paikkaansa tuolla, sen verran sitkeä kaveri on kyseessä. Mio on muutenkin niin reipas hankkimaan hyviä tyyppejä ympärillensä.

Kerho on tässä vieressä, ihan vaan parin korttelin matka. Se on maanantaisin, keskiviikkoisin sekä perjantaisin, ja Mio saa syödä siellä lounaan, ennen kotiin tuloa päikkäreille. Täydellistä!

Mion kanssa suunnataan tänään kaupungille hakemaan sille uudet kerhotossut sekä reppu <3 
Huomenna me mennään tutustumaan uuteen paikkaan, ja Mio saa jo jäädäkkin sinne jos vaan kaikki menee hyvin.


6 kommenttia:

  1. Mahtavuutta! Kivoja kerhohetkiä Miolle ja äidille "leppoisia" tyttöhetkiä Main kanssa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä olen ihan super innoissani tästä. Kiva saada vähän enemmän rutiinia viikkoihin ja saada ite nauttia välillä vaan Main seurasta!

      Poista
  2. gissa om jag fick en ny backgroundsbild :)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa jag trodde att jag ha skicka denna åt dej, tydligen inte! Kiva bild ;-)

      Poista
  3. Meillä on molemmat pojista ollut Vaahteramäen kerhossa ja ohjaajat ovat olleet ihan huippuja. Mahtava paikka, kaiken kaikkiaan! Onnea huomiselle kerhon aloitukselle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans kuullut että nuo ohjaajat on siellä ihan huippuja! En malta odottaa ;-)

      Poista