8. elokuuta 2013

Herkkusuu


Mä olin ostanut Miolle mökille Parrotsin niitä kuivattuja hedelmiä, mansikoita ja jugurttipäällysteisiä mansikoita. Niitä ei mökillä kuitenkaan ehditty antamaan, kun oli niin paljon kaikkea, joten säästin ne kotiin. Tänään ajattelin sitten että on hyvä sauma herkuttelulle kun se söi niin reippaasti lounaansa. Sanoin että puetaan eka vaatteet päälle, ja sitten näytin pussin ja sanoin että herkut saa kun vaatteet on päällä. Mio riensi vaatekaappiin ja huusi 'eeedeeer' (kläder-vaatteet) ja haki 'böija' (blöija-vaippa) ja kiipesi mun sängylle makaamaan ja odotti että mä tuun pukemaan sen :) ahahahahah arvatkaa oonks mä repeilly. -'Mio omme' (Mio tycker om de - Mio tykkää) se hoki sellanen loistava ilme kasvoillaan koko sen ajan kun me puettiin.

1 kommentti:

  1. Anonyymi8/8/13 23:53

    hahhahhahaaaa!!!! Voin just kuvitella Mion, jugurttihedelmät silmissä! se on tullu tätiinsä:)

    jenna

    VastaaPoista