14. heinäkuuta 2013

Onnekas


Meillä ollut oikein rento sunnuntai. Käytiin kiertämässä rampetori ja sieltä tarttui se yrttiruukku matkaan. Miolle ostin lego auton, niitä duploja kun keräillään, muuten tulee kyllä ostettua minimaalisen vähän leluja.


Me käytiin syömässä eväitä puistossa ja tultiin sitten kotiin. Mio taas innoissaan kun pääsi nukkumaan :-) normaalisti meillä sellanen rytmi että yössä tulee 12h unta ja sitten n. 1,5-2H päikkäreitä. Noin kerran viikossa Mio nukkui pidemmän nokosen, about 3h. On pojalla unenlahjat! Ei se tosin mua haittaa, kiva kum toinen nauttii. Mä nautin myös omasta ajasta.
No tänään Mio nukkui 4h päikkärit! Ja mä jouduin viel herättämään sen!


Ilta jatkui pitsanteko merkeissä, ja olin ajatellu että ollaan vaan kotosalla. Sää kuitenkin selkeni ja haluttiin kaikki pihalle. Käytiin puistossa hetki ja sit rannassa katselemassa veneitä.




Kun me tultiin kotiin niin kello olikin jo 20.00 ja sain ruveta laittaa iltapalaa. Puuroa ja luumukiisseliä. Mikään ei maistunu ja Mio meni tyhjin vatsoin nukkumaan :-( kun toivotin hyvät yöt, tunsin että Miolla kuuma otsa, ja mittasin heti kuumeen. 37,9. Nyt tuntia myöhemmin kun Mio nukkui niin kävin taas mittaamassa ja se oli noussut 38,6. Parka <3


Pitääpä vähän seurailla. Toivotaan että huomenna ois jo parempi. 
Otsikon 'Onnekas' olen minä ja Mio. Se ei pienen elämänsä aikana ole sairastanut kun vissiin kerran (?), ja se oli korvatulehdus joskus viime kesänä. Sekin meni pois hujauksessa. 
Kerran sillä oli tässä kuume, mutta se kesti ehkä pari tuntia, se oli joku pika-pöpö.
Saamme siis olla todella kiitollisia ettei meillä sairastella tän enempää.

2 kommenttia:

  1. Så sant, du får vara lycklig över att ha friska barn.

    VastaaPoista
  2. me jäätiin kattoon pari beach volley otteluu siihe torille ja ku tultii puiston ohi niin olitte jo kerenny lähteä... meilläki eilen pizza ilta!

    VastaaPoista