11. heinäkuuta 2013

OMG


Huomenna elämäni lähes kaikki tukipilarit lähtee maailmalle, ja mä jään yksin näiden kahden kanssa. Jaiks! No siis kyllähän mä suurimman osan teen itse, mutta on kivaa vaihtelua kun mies auttaa tai äiti jeesii. Tosiaan R lähtee huomenna omaan kotiinsa, ja äiti (ja isi) lähtee kiertämään eurooppaa. Toinen siskoista on myös jossain tuolla euroopassa, ja nekin tulee vasta parin viikon päästä. Thank god mulla on edes yks sisko jäljellä (ja veli tietty), että jos tarvii apua niin vielä back up-suunnitelma löytyy :)

2 kommenttia:

  1. on sulla mutkin, mulla alkaa loma!!! Eikö R vois jäädä vlopuks ja tulisitte tulla grillaan mun loman kunniaks ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai nii, säki oot olemassa <3

      Muuten se varmaan jäiski, mut sil on "hommia", ja ku se kerran sai ilmasen kyydin äitiltä ja isiltä, niin kannattaa mennä.

      Poista