29. heinäkuuta 2013

Loma


Mio on ollut mun siskon kanssa siellä Porin Kirjurinluodossa lomalla. Me jäätiin Main kanssa Vaasaan ja vietettiin oikein tehokkaat kaksi päivää. Siivosin vaatekaapin, ja olo on sen suhteen mitä mainioin. Sain taas karsittua vaatteita ja laitettua järjestykseen. Useinhan tuota saa tehdä, mutta muu ei auta. Mä oon niin epäorganisoitunut, ja ei paikat pysy järjestyksessä. 


Ollaan oltu myös tehokkaita rentoutumisen suhteen. Oltiin ottamassa aurinkoa puistossa kolmisen tuntia ja oli ihanaa. Eväitä oli mukana ja aivan ihana sää. Oltiin hyvissä ajoissa liikenteessä, joten muita siellä puistossa ei sitten ollutkaan.

Illalla me käytiin istumassa uudella laiturilla, joka on tuon Kuntsin vieressä. Ihanasti rakenettu tollanen 'kävely/istuma' silta veden tuntumaan. Mulla oli mukana siideri ja hyvää seuraa.

2 kommenttia:

  1. näissä kuvissa Mai on ihan Mion näköinen!

    t. Katri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Mulle tulee itelle mieleen Maista sellasia pieniä hetkiä/ilmeitä josta näkee Mion. Jotain samaa niissä kyl on :-)

      Poista