30. heinäkuuta 2013

Kiinteiden aloitus

video

Mai on saanut maistiaisia ehkä 3-4kertaa, mutta eilen annoin ekaa kertaa ihan tosissani sille perunaa. OmG! Voiko tollanen kirppu (lähes 9kg kirppu) tykätä ruuasta heti ekalla kerralla? Se oli aivan täpinöissään ja suorastaan vaati tomeralla olemuksellaan lisää. Annoin siis perunaa ja jälkkäriksi banaania. Syy, miksi olen niin kummissani tuosta reaktiosta on se, että Mio totaalikieltäytyi kaikesta paitsi rintamaidosta kunnes 6kk oli lasissa. Silloinkin ruokaa sai puoliksi pakottaa, mutta jotenkuten Mio sitten tottui siihen. Täysin eri maata on meidän Maisteri. 

Mä olin suunnitellut odottavani kiinteiden kanssa siihen 6kk asti, mutta Mai osoittaa suurta kiinnostusta ruokaa kohtaan, ja vaikuttaa hieman nälkäiseltä aina välillä. 


Mulle tuleee ihan Nasu mieleen tästä kuvasta :) nuo makkarat On niin ihanat <3 


10 kommenttia:

  1. aaaw ihana nasu ja masu!
    hyvä että tykkää, helpottaa kummasti! Mä voin tulla syöttää sen joku päivä tässä kuhan nuo ulkomaan vieraat lähtee;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se alko pärisemään nyt, eli saat mun puolesta tulla vaikka joka päivä syöttämään!

      Poista
  2. Ihana Mai! :D

    Meillä tyttönen inhoaa luumusosetta (ihmekö tuo?) ylikaiken, kun olisi pakko sitä syödä edes himpun verran kovaan vatsaan.. Mutta muuten tuo ruokailu näyttäisi kiinnostavan, suu aloittaa heti ruokapöydässä pureskelun/maiskuttelun,muualla ei tuota mussutusta teekään. :) Toivottavasti vähän myöhemmin meidänkin tyttönen innostuu soseista yhtä hyvin kuin Mai.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toinen mitä voi kovaan vatsaan antaa on kuulemma ruusunmarja. Koitappa lukea siitä, jos ei luumu maistu :-)

      Poista
  3. Voi ei mikä söpöläinen! Ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyl niin ihana, veikee ilme kasvoilla lähes koko ajan <3

      Poista
  4. mua alko naurattaan: ennenku tulin lukeen tän postauksen olin lukenu about 5 postausta eri mammoilta kun olivat osallistuneet siihen my beautifyl body haasteeseen ja sit posahtaa Mai kaikkine michelinrenkaineen. Suloinen plikka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahha mä en edes ajatellu, mut joo, Mai edusti meidän perhettä tässä haasteessa. Mä en ite viitsinyt siihen lähteä mukaan.

      Poista
  5. Apua miten ihana nasu tosiaan :D <3

    VastaaPoista