24. heinäkuuta 2013

Eilinen


Nämä kuvat on kaikki eiliseltä. Lisäsin kuvat bloggeriin eilen sängystä siinä 22 pintaan ja aamulla huomasin että homma jäänyt puolitiehen, olin siis nukahtanu kesken touhun :) 

Eli siis, eilen meille tuli aamusta vieraita. Lenski tarvitsi seuraa tunniksi, ja sehän sopi meille hyvin, koska tarkoitus oli että me pysytellään sisällä. Ulkona oli todella paska keli, ja tämä räkäräkä-porukka ei nyt lisää kylmyyttä kaipaa. 

Mai oli yö-puvussa koko eilisen päivän :) 
 Syy miksi Mai on sitterissä väärinpäin on se, että tuo matto on kuin bermudan kolmio, ja sinne siis katoaa tavaraa vaikka kuinka paljon! Hirveen hygieninenkään se ei ole, joten pidetään perheen pienin pari senttiä sen yläpuolella. 



Päikkäreiden jälkeen mulla rupes pää hajoilemaan täällä sisätiloissa, ja onnekseni samaa touhua harrasti Jenni lapsineen, joten ne tulivat myöhäiselle vierailulle. Mentiin puistoon ja saatiin edes hetki olla ulkona. Aurinkokin alkoi paistamaan, joten oli ihana ulkoilla.


Mio on ruvennut toden teolla kiipeilemään nyt näissä isojen ihmisten kiipeilytelineissä. Mua hirvittää tosi paljon. Auttaakaan ei saisi hirveesti. 


Pahoittelen et kuvat on muokattu näin eritavalla :/ Syy on siinä että mä olen liittynyt Instagramiin ja ruvennut muokkaamaan kuvat suodattimien läpi. Tykkään paljon näistä eri kontrasteista ja ne antaa kuville kivan viban!


Niiiii ja meitä voi seurata instagramissa mammamiomai nimellä

1 kommentti:

  1. olipa edustava kuva musta ;) oli kiva outing, onneks on loma ja helppo tehä ilta visiittejä! :) uusiksi pian!

    VastaaPoista