8. kesäkuuta 2013

Sankarin paluu


Mio tuli eilen takaisin Helsingistä. Mä olin itsekkäästi pääni sisällä suunnitellut että Mio juoksee mun syliin nähdessään mut ja heittäytyy mun kaulaan, vannoo rakastavansa ja kaikkea muuta - mitä ilmeisesti tapahtuu vain elokuvissa...
Herra moikkasi mua melko vaatimattomasti, jonka jälkeen mä en saanut siihen enää koko iltana mitään kontaktia. Himassa se raivos, heitti tavaroita ja käyttäytyi muutenkin täysin vasten mun romanttisia kuvitelmia jälleenäkemisestä. Äitinä saamme kuulemma tottua tälläisiin vaatoinkäymisiin. Buuhuu!

Tänään oli sitten uusi päivä, ja astetta iloisempi veikkonen nousi sängystä laulun saattelemana. Mio täytti tänään suurenmoiset  2 vuotta.

Postaus jää nyt puolitiehen, koska silmät ei pysy auki... mutta lyhyesti virsi kaunis. Kivat syndet oli! Täydellinen kakku ja muut tarjoiltavat!


1 kommentti: