26. kesäkuuta 2013

Muodonmuutos

Rupesin tuossä äsken miettimään muodonmuutostani, ja sitä, että pitäiskö mun tehdä jotain mun tukalleni.
Oon aina tykännyt vähän lyhyemmistä malleista, ja toisaalta sitten taas rakastan hiuksien laittamista. Nyt vaan todellisuus on se, että tukka on ponnarilla 98% ajasta. Ei ole aikaa semmosiin hömpötyksiin tänhetkisessä elämäntilanteessa.
Kuitenkin tykkäisin että hiukset olis sen verran mun näköiset, ja että niitä pitäisi laittaa edes vähän. Hmm. What to do?
Toisaaltahan on ihanaa kun se on poissa tieltä, mutta ulkonäöllisesti voisi asiat olla paremminkin.

Väriä mä en vaihda, kun kerran mulla on ihan ikioma väri nyt päässä, jota rakastan. Tällä hetkellä ainakin tuntuu siltä, etten tule enää ikinä värjäämään. Se on kuitenkin melko vaativa kierre.

Eli nyt kysyn teiltä, mitä ehdotatte? Leikkaanko lyhyet? Kerroksia? Polkkatukan? Otsiksen? Pidän tämän pituden vai mitä? Mikä sopisi mielestänne mun "uusille" kasvoille?


Oma väri on kovin rakas <3 


Tällä hetkellä hiukset siis tollaset semi pitkät ja kaikki samalla periaattella leikattu - eli tasapitkä! 


Tässä yksi juhla-look monista. Tykkään kovasti laittaa kampauksia. Muttas mistä sitä aikaa löytäis? 


Ja sitten arkena näinkin monimutkainen kampaus. I know, tosi masentava! Mutta eipäs ole tiellä kun vaihtaa vaippoja ;)



1 kommentti:

  1. Oot kyllä kaunis! Ja aika mahtava oma väri! Olen hieman kateellinen.
    Leikkaapas lyhyet..tai sit semmonen takaa lyhempi ja eteenpäin pidentyvä (selkeä olen, i know, hahha) Uudistus on aina tosi piristävää ja lyhyt/helppo tukka on lasten kans aika jees :)
    Itsehän haluan nyt kasvattaa ja saada tuota väriäkin pois (miksi oi miksi värjäsinkään...pöh)
    Ihana olet, superhalaus. <3

    VastaaPoista