30. kesäkuuta 2013

Meidän päivä

 Aamu alkoi sillä että Mio kaatoi koko mehukeiton puuroon. Voitte kuvitella kuinka mä olen karjunut täällä. Wonderful indeed <3 
(Onkos muilla äideillä tapana huutaa lapsillensa? Mä olen todennut tämän toimivaksi tavaksi kasvattaa lastani, kun mikään muu ei toimi :) hahaa)


Puuro episodin jälkeen lähdettiin taas torille myymään tavaroita ja tällä kertaa meillä oli todella myynti onnea!
Sillä välin Mio sai tavata Wasalandian maskotin, sekä ajella lilliputilla ympäri kaupunkia.
Seuranaan tietenkin mummu!


Illasta me käytiin puistoilemassa ja rantsussa. Mio pääsi heittelemään kiviä ja kastelemaan housunsa. Sää oli upea ja mulla aivan liikaa vaatetta päällä. Tietty.

 

Mio esitti vastalauseensa vaunuissa istumisen suhteen.
Mio: -Gåå gåå, Mio Gåå
Mamma (pään sisällä): -No kävele sit P*rkl
  Loppujen lopuksi teimme kompromissin ja Mio sai seistä vaunuissa :)


Mai oli kans mukana ja kaikki olivat tyytyväisiä.
Mä olen todella onnekas kun mun lapset on suurimmaksi osaksi ajasta ovat hyvällä tuulella. Mio on todella miellyttävää seuraa, ja sen kanssa voi miettiä yhdessä asioita ja tosiaan tehdä kompromisseja.
Mai on myös tyytyväinen tapaus, kunhan ne tietyt perusjutut on hoidettuna :)
Olisi raskasta jos nää kitisis paljon, mutta ei ne semmosia ole.


2 kommenttia:

  1. Anonyymi1/7/13 20:39

    Mistä sun aurinkolasit on ostettu? Aivan ihanat on, just tuollaisia perusmallisia etsinyt itsellekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, rakastan näitä vaikka halppikset onkin! Ostin nämä Cubukselta ja maksoivat muistaakseni 9,95

      Poista