5. kesäkuuta 2013

Elämäni valo


Elämäni valo, eli Mio lähtee tänään Helsinkiin kahdeksi yöksi. Mio lähtee viettämään laatuaikaa daddyn kanssa ja mä olen aika innoissani tästä. Ihanaa että saavat olla ihan miesten kesken, ilman että mä sekaannun jokaiseen asiaan. Reggiehän on alusta asti ollut Mion kanssa todella paljon, vaihtanut yhtä monta vaippaa kuin minä ja tehnyt pojan kanssa vaikka mitä. Hän tuntee pojan oikeestaan yhtä hyvin kuin minä. En epäile yhtään, etteikö Mio olisi hyvissä käsissä.

Mutta mun eroahdistus on sitten asia erikseen. Mä täällä nielen kyyneleitä, vaikka Mio ei vielä ole edes lähteny, vaan nukkuu tuolla päikkäreitä. Me ei olla oltu Mion kanssa toisistamme erossa pidempään kuin max 8h kerralla, ja yksi yö erossa silloin kun olin synnärillä Main kanssa. 

Mä luulin että tää on nyt se 'loma' mitä mä kaipaan, mutta tuntuu varmasti niin tyhjältä ja merkityksettömältä yksin vietetty aika. Yksin ja yksin, onhan mulla Mai, mutta se ei ole sama asia. 

Mulla on suuria suunnitelmia tälle kahdelle päivälle kuitenkin. Mä järjestän Miolle synttärit lauantaina, ja  niihin pitäisi nyt leipoa ja tehdä kaikki valmiiksi.


6 kommenttia:

  1. Voi mä ymmärrän sua täydellisesti! Mua kans vähän jännittää oma reissuni sinne yksin ilman pientä aarrettani. Samaan aikaan "loma" tuntuu ihanalle ja todella tervetulleelle ja samaan aikaan jännittää. Mut ei pidä ottaa stressiä :)

    Tsemppihalaus ja ihania synttäreiden järkkäilyjä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiäkkö mitä? Tää on ollut ihanaa aikaa kun Mio on ollut Reggien kanssa mun ikävä ei ole niin suurta, etteikö tärkeämpää olisi se että pojat saa olla keskenään. Sitäpaitsi mä olen ollut kiireinen aamusta iltaan, ja huomenna me jo nähdään... aika mennyt nopeesti!

      Poista
  2. aaaaw.. ihanaa laatuaikaa daddyn kanssa! Mehän voitais sit vaik yrittäää nähdä nyt ku ei oo päikkäri aika häiritsees!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö!? Harmi et oon ollu niin täyteen buukattu nää kaks päivää ja huominen ei oo poikkeus! Toivottavasti ehditään jutella sit synttäreillä :-)

      Poista
  3. Anonyymi6/6/13 11:52

    Hei ootko tehnyt love story -postausta siitä miten tapasitte miehen kanssa jne? Onko sulla ja miehelläsi ikäeroa? Myös sellaista postausta että minkälaisia kulttuurieroja ootte kohdannut, ois kiva lukea kun itselläkin ulkomaalainen mies :)

    -Emmi-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vähän varauksella kerron tuosta miehestä, vaikka iso osa se mun/meidän elämää onkin. Olisi kiva olla avoimenpi, ja olinkin, kunnes blogiin rupesi satelemaan loukkauksia ja inhottavia kommentteja, joten ennen kaikkea suojelen itseäni ja perhettäni näiltä...

      Mutta joo... meillä ei ole suurta ikäeroa, muutama vuosi. Ja ollaan tavattu ihan perinteisesti baarissa.

      Kulttuurieroista olisi tarkoitus kirjottaa, aihe vaan on niin laaja ja itselle aika monisävyinen juttu etten tiedä mistä lähtisin sitä purkamaan :-) ideoita otetaan vastaan!

      Poista