26. toukokuuta 2013

Hyvä Minä!


Mulla on nykyään tosi hyvä fiilis. Silloin kun mä olin muuttamassa Helsingistä Vaasaan, en varmanakaan ollut näin onnellinen. Tähän asiaan on vaikuttanut moni asia. Perhe (äiti ja siskot), terapia, itsetutkiskelu, elämäntapa muutos, parisuhteen tilanne ja tietenkin ystävät- niin vanhat kuin uudet.

Suurin muutos on ollut painonpudotus. Ei vaan ne kilot, vaan se elämäntapa. Onnistuneesti olen pudottanut nyt reilu 20kg. Pään sisällä vain tapahtui jotain, ja päätin etten halua lapsille opettaa huonoa tapaa elää, koska sitä se oli. Nyt jaksan liikkua paljon enemmän, juosta ja touhuta. Energiaa mulla piisais vaikka mihin, ja ennen kaikkea - jaksan pitää huolta itsestäni ihan eri tavalla. Nukun 8-10h yössä, ja keskityn omaan oloon. Vain sillä että MÄ voin hyvin, voi lapsetkin voida hyvin.

Mun perhe ja aviomies on ollu niin innoissaan tästä kaikesta, ja mä saan ja olen saanu niin paljon positiivista energiaa heiltä että se inspiroi. Kaikesta tästä terveellisyydestå on tullut elämäntapa, ja halu oppia enemmän ja voida paremmin vain kasvaa.

Mikään roskaruoka ei voi tuoda mulle näin hyvää fiilistä koskaan. Tästä on hyvä jaktaa.


12 kommenttia:

  1. Du är så duktig Katja! Vilket fantastiskt jobb du har gjort och gör! 20 kg är verkligen mycket, speciellt med en graviditet emellan. Dessutom har du två fina barn som du verkar vara en härlig mamma åt! Jag håller också på att ändra livsstil och precis som du skriver så är det inte kilona utan känslan :) jag lyfter på hatten åt dig! Fortsätt kämpa! :) hälsningar Mikaela

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jag hade skrivit en lång kommentar, o så gick jag o trycka på DELETE!!

      Nojaa, to the point!

      Tack för din kommentar, blev så glad <3
      Jag e övertygad om att man måste endra annat också än siffrorna på vågen för att kuna lyckas på dehär. De e ju inte svårt att banta, men de kan vara svårt att hålla kilorna borta. Jag har själva tulikoe ennu framför mej ;)

      Poista
  2. Hyvä Katja, hieno juttu! t. Katri

    VastaaPoista
  3. INKKU! Voi ei, mä poistin vahingos sun kommentin, se vaan hävis johki. Kiitos kuitenkin <3

    VastaaPoista
  4. Murunen. Oot superhyvän näkönen ja on ollu ihana lukee sun hyvistä fiiliksistä! :) Plus että tuo kuva on aivan maailman suloisin, Mio on niin suojelevan isoveljen oloinen ja Mai niiiiin ihanasuloisuus. <3 Paljon halauksia sulle ja muksuille pusut! keep it up hun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Suvi! On tosi hyvä fiilis, ja nyt entistä enemmän kun sai tulevaisuudelle jotain tolkkua tuon koulun myötä <3

      Ihanaa että säkin tuut kohta Vaasaan, mä yritän vakavissani saada hoitajan sille illalla et pääsisitin likkojen kans reiveihin :D hahaha

      Poista
  5. Höh, mä jo kommentoin mut se hävisi. Noh, sitä tulin sanomaan että oot murunen superhyvän näkönen! On ollu ihana lukee sun hyvistä fiiliksistä ja lisäksi tuo kuva on ihana! Mio on niin suojelevan isoveljen olonen ja Mai niin suloisuus. <3
    Keep it up hun! <3 :)

    VastaaPoista
  6. Vi e alla så glada att ha er här i Vasa, jag är stolt över dej:)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tack kära bamse! Ni e den bästa familjen i världen <3

      Poista
  7. rutistus ! :) Musta on kiva et palasit vaasaan ja löysit itsesi ja polkusi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta on niin kiva olla takas täällä, nähdä teitä kaikkia usein <3 // Kiitos

      Poista