20. toukokuuta 2013

Enjo

Pakko tulla mainostamaan. Mä tutustuin Enjo tuotteisiin ekaa kertaa kun synnytys oli käynnissä. Olin siis Enjo kutsuilla kun supistuksia tuli 5min välein :D hahah eli opit meni hieman ohi itseltäni, mutta jotain sieltä silti jäi mieleen. Nyt sain siskolta lahjaksi jotain enjo juttuja, rätin, meikinpoisto lappuja ja oliivisaippuaa. 
Mä olin ihan alusta asti todella skeptinen. Oikeesti. En uskonut siihen, nauroin kovaan ääneen, että vedelläkö muka lähtee lika. Oikeesti, u name it, i said it... Tosi noloa nyt syödä sanansa ja melkeinpä vannoa Enjon nimeen. 
Mulla on nyt siis kokemusta vain meikkipoistolapuista, rätistä ja oliivisaippuasta. Kaikki nuo saa multa 10 pistettä. 
Silmämeikkilappu toimi niin hyvin. Kylmää vettä vain lappuun ja sitten hinkaamaan kasvoja. Kaikki meikit jää lappuun. Tein kasvovedellä vielä tarakistus kierroksen, ja ekaa kertaa kasvojen puhdistuksen jälkeen valkoiseen vanulappuun ei JÄÄNYT MITÄÄN MEIKKI JÄÄMIÄ. 

Rättia kohtaan olin kaikista skeptisin. Jenna sanoi että siltä tuntuu että pinnat on paljon puhtaammat kuin tavallisen rätin jäljiltä, ja se oli niin totta. Pinnat jotenkin hehkuu, ja pysyy puhtaampana. En pysty oikeen selittämään. 
Ennen olisin laittanu fairya rättiin ja hinkannut hilloläiskät pöydästä, mutta nyt ei tarvinnu! Pelkkä Enjo + Kylmä vesi riitti!
Ja viimeisimpänä oliivisaippua. Mä olen viikon verran tiskannut oliivisaippualla. Okei, tiskauksessa tuo luonnontuote ei saa multa samoija pojoja kuin esim fairy, mutta päätin nyt tehdä extreme kokeilun ja pestä hiukset vain oliivisaippualla. Arvatkaa vaan, lopputulos oli niin hyvä! Tukasta tuli niin tuuhea, vaikka annoin sen kuivua itsestään ja niinkuin kuvassa näkyy, sain ihan sikana volymia tukkaan.
Oliivisaippua ei oikein haise millekkään, ja se on varmaan ihan positiivinen asia, ainakin nyky-minulle. 

Mä olen aina aina aina rakastanut vahvoja tuoksuja, ostanut pesuaineet hajun voimakkuuden perusteella ja samoin shampoot ja saippuat. 
Tammikuussa aloitin vaatteiden pesut ilman pesuaineita, koska Mion iho oli niin surkeena. Nenä tottui siihen neutraaliin puhtauden hajuun ja pikkuhiljaa rupesin huomaamaan että noi tuoksut on todella keinotekoisia. 
Jatkoin tätä kemikaalitonta kokeilua lattioiden pesussa, käyttäen vain vettä ja vileda moppia, ja lopputulos oli 100 kertaa parempi kuin aineiden kera. 
Nyt tosiaan jatkan kokeilua astetta kovemmilla panoksilla, ja lopetan shampoon ja hoitoaineen käytön ja yritän jatkaa oliivisaippua linjalla. 
 Seuraavana ostoslistalla on kide-deodorantti ja lisää Enjoa (moppi ja kiillottusliina ois jees). 

Siskoni Jenna varmasti hieraisee silmiään kun lukee tän, koska mä vannoin vielä 2kk sitten fairyn ja pesuaineiden nimeen. Eri ääni kellossa  nyt, ja haluan lasten takia jatkaa tätä linjaa. 


2 kommenttia:

  1. WOHOOOOOOOOOO!!!! HYVÄ!!

    VastaaPoista
  2. varaa demo heinäkuulle viim tällä vkolla niinsaat emännänlahjaksi moppivarren + 2 (yleensä saa vaan yhden) moppia vaaleen ja tumman sininen vaan 58e (norm 211 tarjouksessa tai 58 yhdellä mopilla emännälle jolla myynti yli 170e) :)

    -jenni

    VastaaPoista