29. huhtikuuta 2013

Sekamelska postaus






Me ollaan puistoiltu paljon Mion kanssa. Nyt on kova sana aade ja emma, eli spade o embare (lapio ja ämpäri) :) ei vaan oikeen kaikki kirjaimet vielä luonnistu :) 

Lauantaina me oltiin botniahallilla liikuntariehassa, ja Mio oli kyllä niin omassa elementisään siellä! Sisko sai juosta sen perässä kovaa vauhtia ja Mio sai kokeilla kaikenmoisia lajeja. Lyön vaikka vetoa että tuosta pojasta tulee kova urheilemaan.



Yksi iso iso hitti juuri nyt on Muumit. Siis Miolle :) mä en niinkään välitä. Ostin Miolle lahjaksi muumitalon ja noi figuurit. Nyt on sitten kotonakin lemppari leikkikalu.


Tässä ensimmäinen kuva, missä Mai vähän niinkuin hymyilis! Se on hyvin vaikea saada kuvaan koska aina kun ehtii ottaa kameran esille niin tilanne on jo ohi... Mutta tosiaan eka hymy taisi tulla pari päivää ennen kuin tyttö täytti kuukauden <3


Kylläpäs mun teksti rönsyilee... Mä olen miettinyt bloggausta ja haluisin toden teolla ruveta taas kirjoittamaan aktiivisemmin. Varsinkin nyt kun huomaan että tätä omaa aikaa on todella rajoitetusti, ja kun kerran tämä toimii mulle samalla terapiana, niin voisi taas yrittää vähän enemmän. Tuntuu vaan että olen todella ruosteessa. Katsotaan. Tällästä tekstiä ei varmaan ole kovinkaan kiva lukea? :D haha 


2 kommenttia:

  1. Mai näyttää tossa kuvassa Mion ja Lennonin sekotukselta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no joku muukin on sanonu samaa! :D

      Poista