5. huhtikuuta 2013


Mä tulin niin iloiseksi teidän kommenteistanne, kiitos! Ajattelin että voisin kertoa hieman lisää tänne pikkuisesta Maista.

Mai syntyi 20.03.2013 klo 05.33. Pituutta oli 51cm ja paino 3480g. Jos verrataan Mion mittoihin, niin toi on kuin sintti, tai siittiö niinkuin siskoni ilmaisi :) Mio oli syntyessään 4060g ja 53cm pitkä. Ero ei nyt sinäänsä päätä huimaa mutta kyllä Mai tuntui heti paljon pienemmältä ja enemmän tytöltä sanoisin. Mio syntyi valmiina miehenä :)
Miohan syntyi 40+4 ja Mai 40+2, joten melkein saman verran ne mahassa ehti olemaan.

Mies ehti mukaan synnytykseen, vaikka alunperin mä olin miettinyt että haluan siskoni sinne. Tosipaikan tullen mä kuitenkin totesin että on parempi että R pääsee mukaan, kun se kerran itse halusi ja onhan se kuitenkin sen verran henkilökohtainen tapahtuma, jonka halusin jakaa taas toisen kerran sen kanssa. R hyppäs heti junaan ja pinkas paikalle, ja ehti, koska Mailla ei ollut kiire :)

Ehdin käydä sairaalassa 3 kertaa ennenkuin ne otti mut sisälle. Olin koko päivän tosi kipeä, ja siitä johtuen me käytiin sairaalassa, mutta lähetettiin vielä kotiin kypsymään. Klo 2 yöllä mä en enää kestäny, ja sillon R soitti siskolle joka tuli pitämään Miolle seuraa. Sairaalaan kun me päästiin niin homma lähti rullaamaan ja kaikki meni sitten kuitenkin tosi nopeasti.

Nyt joudun lopettelemaan, tuli vähän kiirus, mutta jos joku haluaa jotain kysyä niin vastailen mielelläni!

4 kommenttia:

  1. Anonyymi5/4/13 15:37

    Ihana ylpeä isoveli kuvassa :) ja todella suloinen pikkusisko! Imetätkö? Voisitko tehdä postauksen laihdutuksestasi mistä mainitsit viime postauksessa? Meillekkin on tulossa toinen lapsi ensikuussa, mietin miten esikoinen ottaa vauvan vastaan.. Onko vinkkejä arkeen kahden lapsen kanssa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja Kyllä Mio on niin ylpeä siskostaan. Heti kun on uusia ihmisiä ympärillä niin se sanoo Mai ja osoittaa siskoaan vaunuissa :-)

      Kyllä imetän!

      Ja joo, voin tehdä tänne postausta laihdutuksesta! Siitä voi tosi myös käydä lukemassa mun toisessa blogissa, raporttiblogi.blogspot.com

      Ja tuosta sisarkateudesta, ja arjesta voisin myös tehä erikseen postausta kunhan joudan :-)

      Poista
  2. Voi miten söpö tyttö! Tässä tulee ihan vauvakuume :)
    Tiesittekö että teille on tulossa tyttö vai oliko se yllätys?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä me tiedettiin ja se oli melko varmaa, sillä kävimme ultrassa 5kertaa, ja joka kerta kysyin koska olen niin malttamaton :-)

      Poista