4. huhtikuuta 2013

Katjalla on asiaa :-)

Mulla on jäänyt yksi pikku juttu kertomatta täällä blogissa...


Jepp, meille on syntynyt uusi perheenjäsen, Mai. 

Tyttö syntyi 2viikkoa sitten ja me ollaan ihan super innoissamme. Kaikki on menny tosi hyvin ja synnytyskin meni paremmin kun voisi olettaa. Mio on ottanut siskonsa suurella rakkaudella vastaan ja on ollut aivan mainio isoveli. 

Mulla on tästä raskaudesta johtuen jäänyt blogi vähän paitsioon, koska siitä en täällä halunnut kertoa, ja kuitenkin se oli aika iso osa arkea. Blogihiljaisuuteen on myös liittynyt se, että täällä käy ilmeisesti aika inhottavia ihmisiä lukemassa kommenteista päätellen, ja se nostaa suojamuurit mulla ainakin pystyyn. 

No katotaan miten tulevaisuus blogin suhteen tuo tullessaan. Tällä hetkellä mulla on kädet täynnä näiden kahden pirpanan kanssa + mun laihdutus projektin kanssa joka on myös hyvällä mallilla (-15kg). 


8 kommenttia:

  1. Anonyymi4/4/13 13:19

    Onnea ihanasta pikkuisesta! Miten suloinen tyttö, ja ihana nimi hänellä! :)

    Olen pitkään blogiasi lukenut mutten ole tainnut kommentoidakaan aiemmin. Mutta nyt on parhain syy ikinä toivotella ihania ensipäiviä pikkuisen kanssa!

    |Riia|

    VastaaPoista
  2. Ihania uutisia! Oikein paljon onnea suloisesta pienestä tytöstä!

    VastaaPoista
  3. Anonyymi4/4/13 21:59

    Oi miten ihanaa!! Onnea koko perheelle :) toivottavasti saataisiin seurata teidän arkea taas,minkä ikäinen pikkusisko on nyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ehkä mä taas innostun!

      Mai täytti eilen 2 viikkoa

      Poista
  4. Anonyymi5/4/13 07:26

    OI IHANAA! Onnea hirmuisesti :) Olis huippua lukee vauvajuttuja tulevaisuudessakin.

    VastaaPoista
  5. Anonyymi5/4/13 11:26

    Lämpöiset onnittelut koko perheelle! Siunausta pienen tyttösen askeliin! :) Lapsi on lahja. Voimia ja iloa arkeen!

    - satunnainen vierailija, eerika -

    VastaaPoista