1. maaliskuuta 2013

1.3.2013

Anteeksi tämä pitkä postaustauko. Ei vain ole tekstiä saanut syntymään viime aikoina. Eka R oli käymässä täällä, sitten mä olen taas sairastellut aika vakavasti ja sitten tämä real life vain on vienyt mennessään, mikä siis varmaan ihan hyvä asia :) mä en jaksa ottaa stressiä bloggaamisesta, ja se ei saa tuntua pakonomaiselta, joten kirjottelen kun siltä tuntuu. Kaikki (täysjärkiset) lukijat varmasti ymmärtää :D 

Tänään me ollaan oltu Mion kanssa uimassa tropiclandiassa. Mukana oli Lennon ja Jenna. Oli kyllä niin kivaa ja kaikki meni tosi hyvin. En tiedä miksi mä aina olen jotenkin yllättynyt siitä että tuon pojan kanssa menee kaikki hyvin? Siis ei varmaan ikinä ole ollut sellasta fiilistä että olis pitäny jättää menemättä johonkin sen käytöksen takia, tai jostain kiukunpuuskasta johtuen. Tänäänkään se ei kolmen ja puolen tunnin aikana itkenyt kertaakaan, eikä vetänyt raivareita. Mion kanssa on aina ilo olla liikenteessä. Tää yhdessä olo senkuin paranee mitä isommaksi Mio kasvaa. Ihana huomata että se ymmärtää mua, matkii paljon puhetta ja on aika fiksu kaveri. 
Mion serkku Lenni oli kans todella esimerkillinen uimakaveri. Lenski oli ekaa kertaa uimassa koko elämänsa aikana ja alkuihmetyksen jälkeen mä luulen että hänkin nautti täysin rinnoin. Tropparissa on noin pienen kanssa hyvä olla koska siellä on vesi aika lämmintä. Ehkä me saadaan Lennistäkin vielä vetipeto? 




Bestikset <3

4 kommenttia:

  1. gullungarna - oj va jag är glad som får se dessa små barnbarn så mycket!!!

    VastaaPoista
  2. oj va jag e glad som får se dessa två barnbarn varje dag<3

    VastaaPoista