10. helmikuuta 2013

Päivitystä

Terve, mä olen sairastanut oikein urakalla viime tiistaista lähtien, eikä mulla ole pahemmin ollut kerrottavaa blogin puolella. Olen ottanut iisisti ja ilmeisesti en tarpeeksi, sillä flunssa vaivaa edelleen. Odotan innolla siis paranemista, jotta pääsen takaisin urheilun pariin.

R oli täällä viikonlopun, ja aika meni aivan liian nopeasti. Me ei suurinpiirtein edes nähty toisiamme, koska mä olen maannut sängyssä ja se on hoitanu Mioa, siivonnut, tehny ruokaa, pessy mun pyykit ja vaihtanu lakanoita <3 lisää näitä


Kierrätetty kuva, muttakun poika kerran näyttää vielä samalta niin saatte tyytyä :)

2 kommenttia:

  1. Gullungen, jag har inte sett honom på FLERA DAGAR!!!

    VastaaPoista
  2. hei, sinulle on haaste blogissani! Jos jaksat ja ehdit tehdä, ei mitään paineita :)

    VastaaPoista