12. tammikuuta 2013

Pari asunto kuvaa ja imurointia

 Eilen me tosiaan imuroitiin ja Mio oli erityisen avulias. Se innostuu aina ihan totaalisesti siivouksesta :) ja hermostuu kun on aika laittaa imuri pois.


 Samalla mä ajattelin että nappasen hieman kuvia asunnosta. Eihän näistä nyt kovinkaan selvää saa, ja en viitsinyt edes joka kolkkaa kuvata, mutta edes vähän. Tykkään kovasti mun asunnostani <3


Onhan täällä toki pieniä asioita joita muuttaisin jos tämä olisi oma, mutta näillä mennään


Mä olen enemmän kuin kerran kuullut että mun asunto on niin tyhjä että voisi kuvitella että olemme muuttamassa täältä pois :) no mä pidän siitä että tavaraa on mahdollisimman vähän. Vien vintille ylimääräistä roinaa melkein joka kuukausi, sillä inhoan että nurkissa lojuu turhaa tavaraa. Mun vaatekaappi tosin on jäänyt siivousremonttia vaille... Ehkä joskus vielä...

Seinille mä kaipaisin jotain tauluja, mutta täällä on uudet tapetit laitettu, joten haluan olla ehdottoman varma valinnastani, ennenkuin laitan tänne yhtään mitään.

1 kommentti:

  1. mun mielestä on ihanaa kun on 'vähän' tai siis mun mielestä sopivasti tavaroita! kämppä näyttää siistiltä ja mun sielu lepää! :)

    VastaaPoista