20. tammikuuta 2013

Blogihaaste

Musta nämä blogihaasteet ovat ihan kivoja juttuja, varsinkin jos on hieman postausidea puutetta ilmassa :) Kyseisen haasteen heitti mulla http://kristajaoliver.blogspot.fi/, kiitos siitä :)
 
 
 
1. Miksi kirjoitat blogia?
Alunperin ihan perhettäni varten, sillä asuimme kaukana toisistamme ja he halusivat kuvia ja kuulumisia. Nyt kirjotan omaksi ilokseni, lukijoiden takia ja tietenkin että jäisi kivoja muistoja näistä ensimmäisistä vuosista lapsen kanssa. 
 
 
2. Suurin haaveesi?
Valmistua unelma ammattiin(sairaanhoitaja), tai ehkä sitten enemmin päästä unelmaduuniin :)
ja pystyä ostamaan oma koti jossain vaiheessa seuraavan 10v sisällä.
 
3. Suosikki vaatteesi?
Hmm. Varmaan ihan perus musta paita, joka on niiiiin ihanan pehmeä. Juuri ostettu!
 
4. Paras muisto lapsuudestasi?
 Varmaan illat keittiön pöydän ääressä äitin ja siskojen/perheen kanssa. Hyviä keskusteluita ihan pienestä pitäen käyty, ja käydään edelleen.
 
5. Suurin pelkosi?
Se että Mio sairastuis vakavasti
 
 
6. Loma ulkomailla vai suomessa?
Ulkomailla. Ei tarvinu miettiä pahemmin
 
 
7. Lempi ruokasi?
Mä olen todella kaikkiruokainen, ja tykkään vähän eri jutuista kausittain. Vaikea kysymys
 
 
8. Tykkäätkö siivota?
Ehdottomasti. Siinä näkee heti kovan vaivan tuloksen
 
 
9. Millainen on unelma kotisi?
Rauhallinen, siisti, yksinkertaisesti sisustettu ja kotoisa
 
 
10. Mistä keksit lapsellesi nimen? 
Mio Poikani Mio sadusta :)



Ja haasteen heitän: 

bibijen.blogspot.com
randigadynan.blogspot.com
nalaneps.blogspot.com


Ja koska mä olen niin laiska, niin saatte vastata samoihin kysymyksiin kuin minä - vaikka haasteena oli keksiä 10 uutta kysymystä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti