2. joulukuuta 2012

Nyt lähti

Nimittäin anonyymien mahdollisuus kommentoimiseen. Mä olen kyllästynyt siihen että pitää pää puhki miettiä että ketä tänne kirjottaa sellaista sontaa. Harmi että 99% asiallisista kommenteista joutuu nyt kärsimään - eli minä, siitä etten saa lukea niitä kivojakin kommentteja. Jokainen voi itse käydä tämän 'viimeisen pisaran' lukemassa tuolta edellisen postauksen kommenteista. 

Mä olen 100% varma että tunnen tämän yhden kirjoittajan, mutta asialle ei ilmeisesti hirveästi mitään voi. Pitäis varmaan tutkia enemmän, ihan vain sen tähden että saisin kasvotusten kysyä näiden kommenttien kirjoittajalta että MIKSI? Näitähän idiootteja löytyy jokaisen blogin lukijoista, se ilmeisesti kuuluu vähän niinkuin asiaan. Tarkoituksena vain pahoittaa mieltä. No voin sanoa että tyyppi onnistui vähintään saamaan mut vihaiseks. Mun mielestä blogin kirjoittaminen on todella kivaa, ja sitä haluan jatkaa, mutta en sen kustannuksella että mä joudun miettimään kokoajan että mistäköhän kommentti on tullut.

Pyydän siis teitä kivoja anonyymejä rekisteröitymään, (se on tosi helppoa) ja jatkamaan kommentoimista ja liittyä blogin lukijaksi. Sekin olisi plussaa.


5 kommenttia:

  1. Siis mitä vittua??!! Ei siis tää sun päätös, vaan tuo kommentti.. No huh huh, ei oo ihmisillä elämää!

    VastaaPoista
  2. jestas mitä kuspäitä sitä on taas liikenteessä!! huh!

    VastaaPoista
  3. hyvän päätöksen teit! kenenkään tarvitse kuunnella tuollaista panettelua...

    VastaaPoista
  4. No huhhuh, jollain on näköjään noin tylsää et pitää tollasta kommentoida...naurettavaa!

    VastaaPoista
  5. Joo, luulen että blogielämään kuuluu se et aina löytyy noit joiden on pakko kommentoida ilkeyksiä. Tylsää mutta varmasti realiteetti kaikille aktiivisesti bloggaaville.

    VastaaPoista