18. marraskuuta 2012

Postaus juttuja

 Mä olen tässä miettinyt että pitäiskö mun ruveta kirjottamaan/kertomaan hieman enemmän näistä kulttuuri asioista täällä blogissa. Aika monea se tuntuu kiinnostavan ja itsellenihän nämä jutut ovat aina lähellä sydäntä. Kulttuurierot ovat aina mielenkiintoisia juttuja.

Onko teillä lukijoilla jotain ajatuksia siitä mitä haluisitte että kertoisin enemmän? Mä olen aika avoin, ja tykkään kertoa omista jutuistani muille, mikä ehkä on välillä vähän tyhmää kun blogissa on päivittäin yli 300 kävijää. Mutta toistaiseksi en ole vielä saanut takkiini.

Otetaan vastaan myös muita ehdotuksia postauksista. Kaipaan inspiraatiota tähän kirjoittamiseen.

6 kommenttia:

  1. Semmonen kysymys että, oletko aivan satavarma siitä että R'llä on samanlainen käsitys teidän parisuhteesta ?

    VastaaPoista
  2. Voisit kertoa juuri tuosta kulttuurierosta, Sinun ja R:n ensitapaaminen, Mion synnytyksestä, asuntopostaus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. + videopostaus Mion kanssa :-)

      Poista
    2. Jee, laitan muistiin nämä pyynnöt :)

      Poista
  3. kasvatus näkökulmat ;)
    t jenni työkoneelta

    VastaaPoista