23. marraskuuta 2012

Poissaoloviesti

Mä olen nyt poissa sunnuntaihin asti. Lähden rypemään näitä paskoja fiiliksiä kylpylään viikonlopuksi ja toivon löytäväni jonkun porkkanan sieltä. Ottaa niiiin vietävästi päähän tänään - enemmän kuin pitkään pitkään aikaan. Mä en päässyt sinne kouluun + että en oikein nyt ymmärrä tätä sisäänpääsy taktiikkaa. Sain aivan törkeän surkeat pisteet, ja ymmärtääkseni nuo tulokset ovat täysin tulkinnan varaisia, kun hakijalta kysytään että pidätkö banaanista vai päärynästä? Oletko ikinä valehdellut? Onko sinulla hiuksia päässä? Siis miten tälläsestä on edes mahdollista saada hylättyä? Miten tollaset asiat kertovat olisiko SINUSTA hyvä sairaanhoitaja? 

Mä luulen, analyyttinen kuin olen, että tämä kyseinen psykolgi joka haastatteli mut, ja tulkitsti myös nämä oudot kysymykset ja vastaukset, ei vain kertakaikkiaan pitänyt minusta ihmisenä. Eihän tässä mitään muuta voi olla? Miten joku voi repuuttaa totaalisesti olemalla oma itsensä, ellei kyseessä sitten ole vain henkilökemia ja mututuntuma.

Vastauksia saan toivottavasti ensi viikolla. Jätin psykologille soittopyynnön, sillä haluan tietää että mitähän mun sitten olisi pitänyt näihin vastata. 

-Mitä sä näät tässä kuvassa? 
-Ai kaksi tonttua? 
-No ei susta sitten voi sairaanhoitajaa tulla.

 

Katkera, sitä mä olen.

4 kommenttia:

  1. Höh, ikävä juttu! Uutta yritystä vaan, tunnen monia jotka on hakenu kouluun pari-kolme kertaa ennen kun on päässy sisään, älä lannistu tai katkeroidu! Eikö se niin kuitenki ole, että hakijoita on enemmän kuin paikkoja, eli jostain on pakko karsia? En usko että johtuisi siitä, että susta ei pidettäis, kuka nyt ei susta tykkäis? :P Toivottavasti viikonloppu rentouttaa ja piristää, terveiset Helsingistä!
    -Sanni

    VastaaPoista
  2. psykologisiin testeihin ei ole oikeita vastauksia, mutta niiden tulos muotoutuu vastausten kokonaisuudesta. oletan niiden etsineen henkilöitä tietyllä profiililla. se, pitikö haastattelija sinusta vai ei, ei jokatapauksessa vaikuta tulokseen. ehkä ensikerralla tulos on erilainen.

    VastaaPoista
  3. Voih...älä lannistu! Onneksi pääset lataamaan akkuja!

    VastaaPoista
  4. Paljo parempi tuo uusi headeri!!

    VastaaPoista