21. marraskuuta 2012

Mion kaverit




Meillä on ollut vieraita heti aamusta. Neppe ja Nala + Jenni tuli käymään ekaa kertaa todella pitkästä aikaa, ja molemmat ihmetellään miten me ei ehditä näkemään useammin. Pitää varmaan ruveta järjestämään enemmän aikaa. Nyt varsinkin oli kiva, sillä Mio ja Nala tuli paremmin toimeen. Mio ei yrittänyt vetää toista hiuksista ja Nala nauroi välillä katketakseen Mion 'jutuille'.

Kyseessä oli pikavisiitti sillä meillä alkoi tänään kirppis pöytä tuolla eva ja adam kirpparilla ja mun piti rientää sen järjestämiseen. Pöytä nro 233 - se kannattaa käydä katsastamassa :) 

Mä olen taas ihan innoissani tästä myymisestä ja toivon että ehdin käydä järjestelemässä pöytää vähintään kerran päivässä. Pitää panostaa pöydän olemukseen, niin ihmiset jaksaa kaivaa sitä. 

  //vähänkö mua ärsytti kun tuolla kirppiksellä kaikki henkarit on eri mallisia ja värisiä - haluisin sellaisen yhtenäisen järjestyksen pöytään mutta kaikkea ei ilmeisesti voi saada//


4 kommenttia:

  1. Vitsi sulla on hieno keittiö!
    -V.

    VastaaPoista
  2. Oi kun on kauniita lapsosia :) Kamut on mahtavia, niin itsellä kuin muksullakin :)

    VastaaPoista
  3. jee ja nalalla suojahuppu päässä ;) Kiva nyt ku mio on kasvanu jo niinisoksi että voi leikki YHDESSÄ ! :) kiitos mä kopsaan pari kuvaa ;)

    VastaaPoista
  4. oj oj vilka sötnosar alla tre!

    VastaaPoista