16. marraskuuta 2012

Lapseton

Mulla on ollut tänään lapseton päivä. Siskoni Tanja tuli Hollannista ja kaappasi Mion. Vei hänet ensin Tropiclandiaan, sitten taisivat syödä banaanin, yhden lihapullan ja paahtoleivän. Mio ui 2h. Mikä ihme. Tanja ehkä juotti sille kahvia tai jotain? Nyt molemmat nukkuu, toivon ainakin. Nämä tiedot ovat siis väliaika tietoja Tanjalta. Mä olen vieläkin lapseton ja klo on 2 iltapäivällä. 
Vaikka tämä onkin vain yksi päivä, niin voin sanoa että elämä olisi kyllä niiiiiiiiin tylsää ilman lasta. Taidan olla lapsi-riippuvainen. 

Mä olen kuitenkin nauttinut tästä aika paljon. Kävin aamulla vähän hoitaas jutskuja, tulin kotiin, siivosin, tiskasin, laitoin tavaroita kirpparille, lähdin äidin kanssa lounaalle. Thai ruoka oli aivan törkeäääääään hyvää. Siis aivan mind blowing :) 
Sen jälkeen kävin ostamassa radion Clas Ohlsonilta, koska minusta aamiaiset ilman mitään ääntä on tylsiä, vaikka mulla Mio onkin. Luulen että hänkin nauttisi än-är-jiin aamupoikien jutuista.
Sitten kävin hakemassa Gina Tricotista hieman lisää paitoja. Ne oli niin halpoja että oli pakko ostaa! Tiedätte varmaan tän naisten logiikan. 



1 kommentti:

  1. tuo sana lapsi-riippuvainen sopii ilmeisesti mullekin <3

    VastaaPoista