7. lokakuuta 2012

Myskväll

Hei, tää blogihiljaisuus johtuu nyt 80% siitä että mulla ei ole toimivaa nettiyhteyttä mun uudessa asunnossa. Nytkin näpyttelen mun uudella puhelimella tätä tekstä ja saa nähdä että onnistuuko julkaisu. Eilen me pidettiin siskon luona pienimuotoiset lapsijuhlat, tai myskväll niinkuin me sitä kutsumme :) paikalla oli 4 lasta ja se riitti hyvin. Ääntä lähti neljästä lapsesta saman verran kuin pöiväkotiryhmästä ja voin varmuudella kertoa että musta ei lastenhoitajaa tule. Ikinä.

Tehtiin uuniperunaa, dippi kasviksia, lättyjä ja karkkia oli aikuisille. Lapsille ostettiin kaksi peliä (operation sekä kalastuspeli). Illalla saunottiin ja Mio osouttautui taas saunan ystäväksi. Yllättävän kauan se viihtyi ja smootie maistu.


Tänään me ollaan chillattu ja chillattu. Kotoa ei olla poistuttu - mitä turhia! Viikolla ollut niin paljon kaikkea että tekee hyvää välillä vain olla.

Mä olen niin otettu ja ylpeä Miosta taas. Se on viimeisen viikon ajan osoittanu ymmärtävänsä niin paljon asioita ja mä olen myös tästä inspiroitunut opettamaan ja puhumaan hänelle enemmän. Onko ihanempaa kuin se että huomaat sanojen menevän perille? Mio on muutenkin ollut tosi reipas ja ihana. Haluaa olla paljon enemmän lähellä, tykkää istua sylissä ja lukea kirjaa, on ehkä hieman rauhoittunu, uskonut kieltoja todella hyvin ja huomaan että kehuminen tuottaa tulosta ja sillai. Tänään Mio teki asiat pottaan ha voi mikö riemu! Ja kaiken lisäksi  eilen illalla Mio sanoi selvästi Jenna mun siskolle.




1 kommentti:

  1. Hei, löysin blogisi sattumalta ja luin melkein kokonaan läpi. Olen myös vaasalainen ja on kiva lukea blogia sieltä, meillä on paljon muutakin yhteistä. Lisäsin blogisi lukulistalleni!

    VastaaPoista