13. lokakuuta 2012

Miljoona asiaa


Mä oon niin odottanut tätä bloggaamista ja kuvien laitamista tänne, ja sit en löydä kameran piuhaa. Tämä kuva siis napattu puhelimella. Eilen sain hankittua itelleni netin, laajakaistan, jonka asennuksessa kestää 3 viikkoa. Onneksi mä sain 4g mokkulan tälle ajalle ettei nyt ihan seota tarvii. 4g mokkula toimii miljoona kertaa paremmin kuin perinteinen 3g mokkula!

Täällä ei ole tapahtunut sen suurempia muutoksia kuin se että nautin suuresti täällä asumisesta. Mio tuntuu kans viihtyvän, mutta mietin että onkohan sillä joku vierastamiskausi meneillään kun se viihtyy niin paljon mun sylissä. Normaalistihan mä en edes näe koko poikaa jos me ollaan esim leikkipuistossa, mutta nyt Mio käy tankkaamassa läheisyyttä aina välillä.
 Myös yöt ovan mielenkiintoista aikaa meillä. Mio nukkuu omassa sängyssä mielellään ehkä 6h, jonka jälkeen paras paikka nukkua on mun päälläni. Omaan hyvät unenlahjat joten se ei mua hirveästi haittaa.
 Mulla oli eilen miljoona asiaa mielessä mitä tänne halusin kirjottaa, mutta nepä on kadonnut johkin nyt. Ehkä huomenna taas.

Nii yks asia tuli mieleen. Mähän hain sairaanhoitajaksi. Niin haki myös 359 muuta. 20 alotuspaikkaa. Jee jee!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti