30. lokakuuta 2012

Fit for fight!

Me olemme parantuneet! Kannatti ilmeisesti olla sisätiloissa koko viikonlopun ajan, sillä flunssaa kesti sen 3-4 päivää ja nyt se on nujerrettu. Eilen jo oltiin Vaaperoissa ja tänään mentiin avoimeen päiväkotiin. Mio oli hyvällä tuulella, niinkuin aina, ja mä sain jutella muiden äitien kanssa.


Nyt kun mulla on koti, joka näyttää kodilta ja on hienosti rempattu, niin on kiva myös panostaa siihen hieman erillä tavalla kuin ennen. Helsingin asuntoa rakastin, mutta lähinnä sijainnin ja tilan vuoksi. Täällä neliöitä on ehkä hieman vähän, mutta kun tunnelma on kotoisa ja viihtyisä niin se ei haittaa. Sijaintikaan ei voisi olla parempi kuin mitä tämä nyt on. Mä olen tähän astuntoon ostanut/saanut/tehnyt itse vaikka mitä: uusia valokuvakehyksiä, sohvan, sängyn, verhot makkariin ja olkkariin, filtin sohvalle, uudet maustepurkit, vessakyltin, tietokonepöydän, lipason, lehtitelineen, keittiönpöydän + tuolit, pesukoneen, hyllykön vessaan, nojatuolin, tietokone kajuttimet, pyykkikorin ja on varmaan muuta mitä nyt unohdin mainita. Myös itse on tullut tuunattua vanhasta uutta ja se on parasti ajanvietettä mulle.
Kaikki on tullut maksamaan yhteensä noin 700€, joten halvalla olen päässyt kiitos ystävien, perheen, kirpputorien ja luovuuden. Asunto ei myöskään mielestäni näytä hajanaiselta vaan ensimmäistä kertaa tuntuu että tavarat sointuvat yhteen. Täällä on hyvä olla.


Laitan kuvia sitten kun täällä on valmista.

1 kommentti:

  1. Komea Mio! Hyvä että koti tuntuu kodilta!! Ja kiva että muutitte VAASAAAN!!!

    VastaaPoista