29. syyskuuta 2012

Vaasassa

Terveisiä mun uudesta asunnosta! Tää muutto meni sillai hassusti että mun oli tarkoitus saada avaimet vasta sunnuntaina, ja nyt lauantai iltana istun uuden asunnon uuden keittiön pöydän äärelläni ja kirjoitan blogia. Kaikki laatikot on purettu ja tavarat on paikoillaan. Mä olen tässäkin asiassa aina melkoisen tehokas ja haluan tehdä kaiken nyt ja heti. On niin ihanaa tehdä kovasti töitä, ja sitten päästä nauttimaan nopeammin siitä että työt on tehty. 

Uusi asunto on todella ihana ja viihtyisä paikka. Pieniä miinuksia asunto saa siitä ettei tänne saa tiskikonetta ja siitä ettei esim käsipyyhkeelle ole koukkua vessassa... Kaikkeen tottuu toki, mutta nämä tämän täydellisen asunnon ainoat pikku virheet. 

Jotain oleellisia asioita puuttuu vielä, kuten : sohva, pesukone, micro, tietokonepöytä ja Mion leluille oma paikka. Ajattelin lähteä siltä linjalta että ostaisin kaiken käytettynä mikäli vain mahdollista. Second Handina teen usein aivan upeita löytöjä ja säästän pitkän pennin. Myös sen tavaran etsiminen tuottaa jotain ihmeellistä shoppailun tyydytystä, joten sopii mulle! 

Mio on ollut täällä mukana muutossa. Lempi puuhiin kuuluu ehdottomasti imurointi, moppaus, lattioiden lakaisu ja kaikki muu siivoaamiseen liittyvä. Miohan on myös todella voimakas kaveri, joten se on kanniskellut melko painaviakin asioita huoneesta toiseen :) Mio matkija. 

Haikea olo oli kyllä kun lähdettiin Helsingistä. Me tultiin Mion kanssa lentokoneella ja itku taisi päästä kun katselin tuota kaupunkia ikkunasta. 5 vuotta olen siellä viihtynyt hyvin ja tietenkin tämä on tietyn aikakauden loppu elämässäni. Toisaalta turhaa on draamailla, ja pitäisi ajatella positiivisesti: lentoaika on noin 45min Helsinkiin ja Reggie voi tulla Vaasaan myös milloin tahansa. Asunnon hyvästeleminenkään ei ollut niin paha asia, voimmehan me aina palata sinne, jos ei nyt ihan pysyvästi niin ainakin vierailemaan. 



Mio on ottanut muuton rennosti, niinkuin kaiken muunkin! Tuolla se nukkuu omassa sängyssään jo kuin isot pojat :)

6 kommenttia:

  1. Tervetuloa takas vaasaan! :) mitä oot lähdössä opiskelemaan ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mä en vielä siis ole päässyt sisään mihinkään, mutta sairaanhoito opintoja olisi tarkoitus!

      Poista
    2. samaa alaa olis tarkotus itekkin lähteä opiskelemaan :)

      Poista
  2. Hahaaa... Kweku ja sen siivoilut :D näen sieluni silmin sen imurin kanssa touhuamassa :D kaks viikkoo nii oon siellä ja voin keksii jotai kivoja virityksiä sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja jotain kivoja sisustus juttuja, mä oon tunnetusti aika kämmä sisustusten kanssa :)

      Poista
  3. Makee juttu, miten meni muuten lentomatka? Mun mielestä kova juttu että rohkenitte lähteä sinne. Itsekin mietin välillä, että tekisi niin hyvää olla välillä erossa tuosta ukkelista, ja että saisi olla rauhassa;) Kaikella kunnioituksella häntä kohtaan.

    Ja ihana juttu tuo että Mio on kannellut siellä painavia tavaroita!

    VastaaPoista