29. heinäkuuta 2012

Nokkospuska

Mä olen kokoajan miettinyt että koskakohan Mio saa ensimmäisen nokkosen puraisun. Olen yrittänyt parhaani mukaan välttää sitä, koska tiedän ettei se kivalle tunnu. Eilen sitten kaupungista kävellessä Mio pääsi rattaista hetkeksi kävelemään itse ja jäi meitä hieman jälkeen ja kuului vaan kiljaisu kun poika oli kaatunut ojaan jossa oli nokkosia. Ihan kamalaa! Mio huusi hetken mutta onneksi rauhottui nopeasti. Iho kupli käsistä, jaloista ja hieman kasvoistakin ja näytti kyllä hieman hurjalta. 
Nyt ei tarvitse taas hetkeen mennä lähelle nokkosia voin sanoa!


 Vaasassa järjestetään harvoin tapahtumia mutta eilen täällä oli African fest, jossa esiintyi erilaisia musiikki ryhmiä ja meidän piti tietenkin Mion kanssa käytä tsekkaamassa tapahtuma. Hyvää musiikkia ja iloista mieltä. Hauskinta oli tietenkin tavata tuttuja ja uusia ihmisiä. Mion tanssijalka taisi myös hieman vipattaa. 


Viime yö satoi kaatamalla ja koin elämäni pahimman ukkosmyrskyn omasta sängystä käsin. Mä olen ennen rakastanut myrskyjä ja ukkosia mutta äitiys on ilmeisesti tehnyt kepposet ja mä pelkäsin aivan sairaan kovaa yöllä. Onneksi Mio oli vieressä. Meidän olisi tarkoitus mennä myymään Vaasan torille tänään mutta saattaa olla että sade jatkuu vielä myöhemminkin. Reggie toi meidän kirppistavarat kotoa Helsingistä viime viikolla kun se oli täällä käymässä, joten munkin olisi tarkoitus päästä eroon hieman tavaroista.

2 kommenttia:

  1. Voi Mio-parkaa nuo nokkoset :/ Mutta eipä kaikelta voi noita pieniä vikkeliä menijöitä suojella, väkisin joskus tuollaista tapahtuu. Toivottavasti kutina meni äkkiä ohi :)

    Täällä meilläpäinkin ukkosti yöllä kovaa, poikakin heräsi monta kertaa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos Muuta! mutta se oli kyllä ihan mun virhe arvio ja mun olisi pitänyt olla varovaisempi. tosiaan kaikelta ei voi suojella mutta toi oli hieman turhan radikaali tutustuminen nokkosiin...

      Poista